Re: Dotaz na SEO agentury

From: Martin Bartoň <martin (zavinac)>
Date: 01. 02. 2005, 18:34 CET
Mno,  abych  pravdu  rekl,  ja  osobne  nejakym SEO moc neverim. Byli by
ochotni  zde  pritomni  odbornici na toto tema nejak prakticky dolozit,
jake vysledky dosahuji? Jsou v tomto vubec nejake garance? Jak moc se to
odviji  od  ceny? Me to totiz prijde jako vec spise nyni popularni,
prakticky vsak ne moc vykonna.
Jak  moc  se  da  opravdu  ovlinit  Rank,  pripadne  jak zabezpecite, ze
navstevy  se  zvysi  jen  z  nejakeho  regionu?  Jaksi  pro klienty neni
argument pro zvyseni ceny, ze misto milionu PV za mesic je to 1,5,  kdyz
tech 500 000 je posbiranych po svete, coz ceskeho klienta moc asi nezajima.

Martin Barton

> Zdravím,

> 1. února 2005, 16:53:08, Krutiš Michal napsal(a):

KM>> Dobrý den,
KM>> je to asi opravdu komplikované. Mnoho firem zabývající se především SEO a
KM>> SEM v Česku není.

KM>> Vycházet se dá z DMOZ: 
KM>> http://dmoz.org/World/%c4%8cesky/Po%c4%8d%c3%adta%c4%8de/Internet/Tvorba_a_v%c3%bdvoj_str%c3%a1nek/Reklama/
KM>> nebo třeba Seznamu ve firmách: 
KM>> http://search.seznam.cz/search.fcgi?w=optimalizace+pro+vyhled%E1va%E8e&mod=l-p-s-1-y-n&firm=1

> No,  tak  tady  bych to neviděl tak jednoznačné. V DMOZ je editorem
> R. Němec a je mi známo, že nezažadil některé stránky, protože...

> No prostě  SEO CEO Robert se bojí rozumné konkurence. Navíc, například
> moje  stránky na DMOZ ještě nejsou (a asi ani dlouho nebudou), protože
> nemám  absolutně  čas  se  jim věnovat a ve stavu v jakém se nacházejí
> nyní  nemám vůbec odvahu je do DMOZu navrhnout. A divil bych se velice
> moc,  kdyby  je  p.  Němec  zařadil  o  své vlastní vůli. Naopak vím o
> nejedněch  stránkách, které bych tam sám eventuelně navrhl, protože by
> tam měly být, no ale konkurenci službu dělat nebudu že:-)

> ještě bych doplnil pár možností, jak hledat tu správnou agenturu:
> http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2004-42,GGLD:en&q=seo+webdesign
> http://www.google.com/search?hl=cs&c2coff=1&rls=GGLD%2CGGLD%3A2004-42%2CGGLD%3Aen&q=optimalizace&lr=
> http://www.google.com/search?hl=cs&c2coff=1&rls=GGLD%2CGGLD%3A2004-42%2CGGLD%3Aen&q=optimalizace+str%C3%A1nek+pro+vyhled%C3%A1va%C4%8De&lr=
> http://www.google.com/search?hl=cs&c2coff=1&rls=GGLD%2CGGLD%3A2004-42%2CGGLD%3Aen&q=um%C3%ADstn%C4%9Bn%C3%AD+ve+vyhled%C3%A1va%C4%8D%C3%ADch&lr=

> a podobně...
> Výsledků  je  opravdu nepřeberné množství, doporučil bych však, velice
> pečlivě  vybírat  a  zvláště  u těch agentur, které nabízejí podezřele
> nízké  ceny  bych  se zaměřil především na reference SEO - ikdyž žádná
> rozumná   česká  agentura  reference  nedá  z  důvodu  ochrany  svého
> tajemství,  jak  dosáhnout  cíle. Vyvaroval bych se rovnou těch firem,
> které  nabízejí jako "ukázku výsledků" rovnou nějaké výsledky, u nichž
> je  konkurenčnost  na hledanou frázi méně jak 300 - 500.000 výsledků a
> navíc se jedná o výsledky na její vlastní stránky.
Received on Tue, 1 Feb 2005 18:34:04 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 01. 02. 2005, 18:33 CET