---> Bonjour, Danieli, myslim, ze mate pravdu. Konverze je proste zhodnoceni transakce. A transakce zacina pristupem na web obchodu, a konci zazvonenim dopravce u dveri. Ale v konverzi je treba odlisovat prvopachatele a recidivisty, jak rika Milan Jakel. Recidivisty ovsem musite sledovat az na zaklade toho, ze zjistite, ze uz u vas jednou konvergovali. Takze sledujete (prvo)konverzi, a pak zvlast sledujete navraty. Obecne je zazite rikat (Marek a ja rikame ;-)) konverze jen prvni konverzi. U recidivistu musite pocitat s tim, jaky je zivotni cyklus vyrobku, ktere kupuji, jestli se zvysuje pocet kusu s sire sortimentu, ktery nakupuji, jak casto se vraceji, jestli vic utraceji, jestli na nich vic vydelavate... A zvlaste proto musite mit prvopachatele a recidivisty mereny oddelene. Pekny den -- =M= Daniel.Peder@Infoset.cz wrote: > Mejme specialni komoditu, ktera se kupuje opakovane a pro kterou mame > celosvetove pouze omezeny pocet zakazniku }pro nazornost treba 100) a > pouze dva prodejce. V pripade vaseho pojeti je libovlny z prodejcu v > koncich jakmile se mu podari presvedcit vsech 100 zakazniku aby u me > alespon 1x nakoupili. Pak uz neni schopen sledovat ucinnost svoji > reklamy a to prestoze je vsem jasne, ze musi s propagaci pokracovat > pokud nechce zakazniky prepustit konkurenci.Received on Tue, 04 Jan 2005 00:45:11 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 01. 2005, 00:45 CET