Re: Konverzni pomer

From: Martin Kopta <martin.kopta (zavinac)>
Date: 04. 01. 2005, 00:45 CET
---> Bonjour,

Danieli, myslim, ze mate pravdu. Konverze je proste zhodnoceni
transakce. A transakce zacina pristupem na web obchodu, a konci
zazvonenim dopravce u dveri.

Ale v konverzi je treba odlisovat prvopachatele a recidivisty,
jak rika Milan Jakel. Recidivisty ovsem musite sledovat
az na zaklade toho, ze zjistite, ze uz u vas jednou konvergovali.
Takze sledujete (prvo)konverzi, a pak zvlast sledujete navraty.

Obecne je zazite rikat (Marek a ja rikame ;-)) konverze jen prvni
konverzi. U recidivistu musite pocitat s tim, jaky je zivotni cyklus
vyrobku, ktere kupuji, jestli se zvysuje pocet kusu s sire sortimentu,
ktery nakupuji, jak casto se vraceji, jestli vic utraceji, jestli na
nich vic vydelavate... A zvlaste proto musite mit prvopachatele a
recidivisty mereny oddelene.

   Pekny den

--
=M=

Daniel.Peder@Infoset.cz wrote:
> Mejme specialni komoditu, ktera se kupuje opakovane a pro kterou mame
> celosvetove pouze omezeny pocet zakazniku }pro nazornost treba 100) a
> pouze dva prodejce. V pripade vaseho pojeti je libovlny z prodejcu v
> koncich jakmile se mu podari presvedcit vsech 100 zakazniku aby u me
> alespon 1x nakoupili. Pak uz neni schopen sledovat ucinnost svoji
> reklamy a to prestoze je vsem jasne, ze musi s propagaci pokracovat
> pokud nechce zakazniky prepustit konkurenci.
Received on Tue, 04 Jan 2005 00:45:11 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 01. 2005, 00:45 CET