RE: microsoft a reklamní kodex

From: Jirka Kocman <kocman (zavinac)>
Date: 09. 04. 2004, 15:47 CEST
Ad 1.
No pravda, blize memu priprovnani by bylo spise "Srovnani s alternativni
operacni systemy", uznavam.

Ad 2.
ano souhlasim uhlu pohledu je mnoho, v mnoha pripadech to uspora
bezesporu je, v nekterych specifickych
pripadech nikoli, skutecne je toto tema nad ramec tehle konference.

JK



-----Original Message-----
> osobne se nepokladam za experta na reklamu a uz vubec ne na pravo, 
> nicmene si myslim ze samotny inzerat nesrovnaval, pouze zminoval 
> obecne Linux. V tomto pripade mi slovo Linux prijde jako ekvivalent z 
> TV znamych "bezny praci prasek".

Osobne to tak necitim. Ostatne myslim, ze ani Microsoft, kdyz povazuje
Linux 
za jednoho z nejvetsich konkurentu, coz dokazuje prave svym (nejen)
inzertnim  
chovanim.

> Obsah zminene stranky, respektive jeho
> opravnenost a pravdivost dat ve srovnanich, ale z vlastni praxe vim ze
> neco na tom je a nasazeni Linuxu ve firme muze prinest zvyseni
nakladu.

Na nejake podobne zavery se necitim dostatecne fundovany a uznavam ruzne
uhly 
pohledu, ale myslim, ze toto je jiz mimo tema teto konference.
Received on Fri, 9 Apr 2004 15:47:21 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 09. 04. 2004, 15:47 CEST