Re: microsoft a reklamní kodex

From: jirka s. <georg.sollers (zavinac)>
Date: 09. 04. 2004, 15:10 CEST
> osobne se nepokladam za experta na reklamu a uz vubec ne na pravo,
> nicmene si myslim ze samotny inzerat nesrovnaval, pouze zminoval obecne
> Linux. V tomto pripade mi slovo Linux prijde jako ekvivalent z TV
> znamych "bezny praci prasek". 

Osobne to tak necitim. Ostatne myslim, ze ani Microsoft, kdyz povazuje Linux 
za jednoho z nejvetsich konkurentu, coz dokazuje prave svym (nejen) inzertnim  
chovanim.

> Obsah zminene stranky, respektive jeho 
> opravnenost a pravdivost dat ve srovnanich, ale z vlastni praxe vim ze
> neco na tom je a nasazeni Linuxu ve firme muze prinest zvyseni nakladu.

Na nejake podobne zavery se necitim dostatecne fundovany a uznavam ruzne uhly 
pohledu, ale myslim, ze toto je jiz mimo tema teto konference.

-- 
Jiří Sobotík
Received on Fri, 9 Apr 2004 15:10:35 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 09. 04. 2004, 15:12 CEST