Mozna bych se do teto diskuse nemel michat i kdyz ji sleduji od zacatku. Pokud by Vam slo pouze o rozesilani poptavek, tak db neprodavejte, ale sami tyto e-maily s poptavkou rozesilejte, pak zalezi na Vas jak zpusobem budete filtrovat. S pozdravem Simon ----- Original Message ----- From: "Petr Valeš - Hledat.CZ" <pvales@hledat.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, June 26, 2003 4:29 PM Subject: Re: Pánové a dámy, co je to e-mail? > > OK, to beru. A co když všechno toto podstoupíme (z technického hlediska > nebude až zas tolik problém) a přesto náš zákazník bude spammovat ? > > Víte, my máme jasně v obchodních podmínkách napsáno, že nemáme souhlas od > klientů k zasílání reklamních nabídek. Tyto podmínky posíláme mailem, poštou > a ještě je máme na stránkách při objednávce a přesto se najde řádově 20% > klientů, kteří to neakceptují (ale třeba i o tom ví). > > Já i částečně chápu Vaše rozhořčení, ale věřte, že víc než Vám to vadí nám, > protože to náš byznys pomalu zabíjí. > > S pozdravem > > Petr Valeš > www.hledat.cz - Katalog firem > > ----- Original Message ----- > From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Thursday, June 26, 2003 4:12 PM > Subject: RE: Pánové a dámy, co je to e-mail? > > > Petr Valeš - Hledat.CZ [SMTP:pvales@hledat.cz] napsal: > > > Jak rozlišíte zákazníka, který si chce koupit > > databázi firem pro SPAM a který chce oslovit > > firmy s poptávkou nebo s korektní obchodní > > nabídkou ve svém oboru ? > > To je správná otázka, ale už jsem vám psal, co na vaší nabídce > považuji za neférové. Pokud opravdu nechcete vydělávat na spamu, > jsou to jen drobnosti, které můžete dát do pořádku velmi snadno. > Konkrétně: > > 1) Přestaňte databáze s řádové tisíci až deítkami tisíc adres > propagovat jako vhodné k email marketingu, nemáte-li svolení > adresátů se zasíláním reklamních nabídek. > > 2) Firmy, které se do vašich databází registrujeí, zřetelně > upozorněte na to, že jejich data prodáváte dál a že tedy mohou > být zneužita spammery. > > 3) Chcete-li svým zákazníkům opravdu poskytnout hodnotnou > službu, neodkazujte je obecně na "zákony ČR", ale podrobně je > poučte nejen o zákonné úpravě emailové reklamy, ale i o etických > aspektech a důsledcích spamu na pověst firmy. > > Pokud to uděláte, dostanete se na úroveň seriózních západních > firem, na které jste mne v jednom z předešlých emailů odkazoval > a nikdo vás nebude podezírat z neseriozního byznysu. Naopak, co > se týče mně, budu si vás vážit, že něco děláte pro osvětu proti > spamu u menších firem, které u nás ještě stále velmi často > spamují z neznalosti. > > Zdraví, > > Marek Prokop > * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ * > > > > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Stante se milionarem! Kazdy ucastnik obdrzi milion. http://www.burza.cz > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Potrebujete web, hosting, programatora ci webdesign? > http://www.lupa.cz/rip/ > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 16:39 CEST