Re: Pánové a dámy, co je to e-mail?

From: Simon (studio@reklamninoviny.cz)
Date: 26. 06. 2003, 16:30 CEST


Mozna bych se do teto diskuse nemel michat i kdyz ji sleduji od zacatku.
Pokud by Vam slo pouze o rozesilani poptavek, tak db neprodavejte, ale sami
tyto e-maily s poptavkou rozesilejte, pak zalezi na Vas jak zpusobem budete
filtrovat.

S pozdravem Simon

----- Original Message -----
From: "Petr Valeš - Hledat.CZ" <pvales@hledat.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, June 26, 2003 4:29 PM
Subject: Re: Pánové a dámy, co je to e-mail?


>
> OK, to beru. A co když všechno toto podstoupíme (z technického hlediska
> nebude až zas tolik problém) a přesto náš zákazník bude spammovat ?
>
> Víte, my máme jasně v obchodních podmínkách napsáno, že nemáme souhlas od
> klientů k zasílání reklamních nabídek. Tyto podmínky posíláme mailem,
poštou
> a ještě je máme na stránkách při objednávce a přesto se najde řádově 20%
> klientů, kteří to neakceptují (ale třeba i o tom ví).
>
> Já i částečně chápu Vaše rozhořčení, ale věřte, že víc než Vám to vadí
nám,
> protože to náš byznys pomalu zabíjí.
>
> S pozdravem
>
> Petr Valeš
> www.hledat.cz - Katalog firem
>
> ----- Original Message -----
> From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Thursday, June 26, 2003 4:12 PM
> Subject: RE: Pánové a dámy, co je to e-mail?
>
>
> Petr Valeš - Hledat.CZ [SMTP:pvales@hledat.cz] napsal:
>
> > Jak rozlišíte zákazníka, který si chce koupit
> > databázi firem pro SPAM a který chce oslovit
> > firmy s poptávkou nebo s korektní obchodní
> > nabídkou ve svém oboru ?
>
> To je správná otázka, ale už jsem vám psal, co na vaší nabídce
> považuji za neférové. Pokud opravdu nechcete vydělávat na spamu,
> jsou to jen drobnosti, které můžete dát do pořádku velmi snadno.
> Konkrétně:
>
> 1) Přestaňte databáze s řádové tisíci až deítkami tisíc adres
> propagovat jako vhodné k email marketingu, nemáte-li svolení
> adresátů se zasíláním reklamních nabídek.
>
> 2) Firmy, které se do vašich databází registrujeí, zřetelně
> upozorněte na to, že jejich data prodáváte dál a že tedy mohou
> být zneužita spammery.
>
> 3) Chcete-li svým zákazníkům opravdu poskytnout hodnotnou
> službu, neodkazujte je obecně na "zákony ČR", ale podrobně je
> poučte nejen o zákonné úpravě emailové reklamy, ale i o etických
> aspektech a důsledcích spamu na pověst firmy.
>
> Pokud to uděláte, dostanete se na úroveň seriózních západních
> firem, na které jste mne v jednom z předešlých emailů odkazoval
> a nikdo vás nebude podezírat z neseriozního byznysu. Naopak, co
> se týče mně, budu si vás vážit, že něco děláte pro osvětu proti
> spamu u menších firem, které u nás ještě stále velmi často
> spamují z neznalosti.
>
> Zdraví,
>
> Marek Prokop
> * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
>
>
>
>
>
> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Stante se milionarem! Kazdy ucastnik obdrzi milion. http://www.burza.cz
> -------------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>
>
>
> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Potrebujete web, hosting, programatora ci webdesign?
> http://www.lupa.cz/rip/
> -------------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 16:39 CEST