Preji prijemny den, rad bych trochu osvezil tuto konferenci jinym zpusobem, nez tak cini bojovnici za prava spamu a jejich odpurci. Zmena tematu snad neuskodi. V soucasne dobe probehla tiskem zprava o tom, ze EU ma v planu zakazat reklamy se sexualnim podtextem. Takovy to zasah do reklamy je dle meho neunosny, je z toho citit zapach cenzury. Kreativni agentury timto navrhem pravdepodobne take nebudou nadseny, sexualni namety, eroticke naznaky k reklame dle meho proste patri, jina vec je jejich provedeni a vkusnost. Proto jestli do budoucna vytvorit nejakou cenzorskou instituci, tak jedine tu ktera bude hlidat vkus (ale to je spis prani, nez navrh) Myslim, ze ve svobodnem svete by pro oblast reklamy mel fungovat pouze cenzorsky zasah ze strany klienta (potazmo agentury) a v druhe rade ze strany media. P.S. co rikate vitezne reklame z Cannes ? viz http://www.istrategie.cz/detail.htm?id=38604 Petr Hanisch AliaWeb finance www.fin.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 15:59 CEST