hezky den, Wednesday, June 25, 2003, 2:23:51 PM, you wrote: MP> ysha napsal: MP> policejnimi jen tezko. Spam je proste jednim z nejzavaznejsich MP> problemu soucasneho Internetu, lide kvuli nemu prestavaji MP> pouzivat email, prestavaji podnikat, ztraceji praci. Bohuzel se MP> ukazalo, ze Internet sam si tento problem vyresit neumi, takze MP> asi nic jineho, nez zakony, a pomerne tvrde zakony, nezbyva. to mi prijde jako demagogicky postoj - ciste na zaklade me osobni zkusenosti - jeste jsem se nesetkal s nikym (a ani o nikom takovem neslysel) kdo by na zaklade emailoveho spamu nebo vhozenych letaku do schranky prestal podnikat nebo ztratil praci (pokud se nejedna o neschopneho admina co neumi nastavit emailove filtry) >> to se proste neslucuje s mym pojetim svobody :) MP> Mozna je problem v tom, ze mate *sve vlastni* pojeti svobody, MP> zatimco svobodni chteji byt i ostatni. Vase svoboda konci tam, MP> kde zacina svoboda jinych. ne, nemam vlastni pojeti svobody. jen pro upresneni, vasi posledni veticku mam docela zazitou. mozna jste ale necetl na co jsem vlastne reagoval - vyprovokovala me nasledujici "diskuze": >>>protože pokud budu chtít zaslat nabídku ve svém oboru (např. pekař >>>chce oslovit pekárny) nebude to v principu možné. KM> Proc je prilis striktni? Ta nabidka s tim pekarem je obycejny SPAM KM> a je jedno, zdali je urcen pro stejnou oblast podnikani. proste s nazorem pana Kucery na tento konkretni priklad nesouhlasim, protoze az prilis evokuje snadne reseni ve stylu "pokud vas neznam, tak mi nepiste, nebo Vas zazaluji" to proste neni mozne, a za tim si stojim. pokud jsem to spatne pochopil (a pan kucera neni radikalni extremista), pak to beru zpet znovu to zopakuji - jsem pro pravidla, ktera budou regulovat zasilani reklamnich nabidek, ale nesouhlasim s nazorem, ze internet by mel byt vyjimkou co se bezneho obchodniho styku tyce (omezit prvotni kontakt pouze na poptavku mi prijde stale jako hloupost) ysha+
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 25. 06. 2003, 15:51 CEST