Re: Hezka definice spamu :-] - Nebojte se

From: michal@chleboun.cz
Date: 25. 06. 2003, 15:13 CEST


No tak to jsem rad, pane Valesi, ze jste napsal, co jste napsal. Neberte to
jako osobni utok, tak to rozhodne neni mysleno, ale prave z hledat.cz mi co
ctrnact dni prijde nejaky spam, abych se nekam registroval ci co... Tesi me,
ze jsem nereagoval dvema strankami sprostych slov, stejne by je nikdo
necetl...;-)

michal@chleboun.cz



----- Original Message -----
From: "Petr Valeš - Hledat.CZ" <pvales@hledat.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, June 25, 2003 2:51 PM
Subject: Re: Hezka definice spamu :-] - Nebojte se


>
> Možná jste moc přecitlivělý, já bych smazal i ten druhý nebo prostě napsal
> "NE".
>
> Lidi co napíšou jako odezvu dvě stránky sprostých slov (prý to někdo dělá)
> nechápu. Zbytečně se rozčilujou, stejně ty jejich výkřiky nikdo nečte.
>
> S pozdravem
>
> Petr Valeš
> www.hledat.cz - Katalog firem
>
> ----- Original Message -----
> From: "Michal Altair Valasek" <michal.valasek@altaircom.net>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Wednesday, June 25, 2003 2:38 PM
> Subject: RE: Hezka definice spamu :-] - Nebojte se
>
>
> | Jenze vy asi tezko oslovite takovym perzonifovanym emailem
> | tisice lidi. Musite doplnit jmeno, firmu, co delat a rozesilat
> | to po jednom emailu, konkretnimu cloveku a navic jenom tem,
> | kde predpokkladate zajem.
>
> No, v tom je právě ten trik. V principu se mi nelíbí, pokud mne někdo
> reklamou oslovuje intruzivním způsobem, tedy že mi ji aktivně vnucuje a
> chci-li mít pokoj, musím se aktivně bránit.
>
> Pozemní poštou mi přichází velmi malé množství "spamu", protože s jeho
> rozesíláním jsou spojeny nějaké poměrně vysoké náklady (nepočítám letáky
> vhazované do schránek, kterým se vyhýbám prostě tím, že nemám schránku).
>
> V případě e-mailů takové náklady nejsou, resp. jsou minimální. Mělo by je
> tedy nahradit něco jiného, co zabrání možnosti něco bezhlavě rozesílat na
> statisíce neznámých adres. Tu cenu poštovného pak nahradí cena toho, že
> musím napsat skutečně osobní nabídku a věnovat nějaký čas a energii tomu,
co
> dělám a nebude možné to řešit automaticky. Dobře cílené nabíky, byť
> technicky vzato nevyžádané, mi nevadí (pokud se někdo nedožaduje odpovědi,
> jako jakýsi dobrák z eMerite, viz
> http://weblog.rider.cz/ShowRecord.aspx?day=20030613). Ale dobré cílení
> (resp. v tomto případě spíše omezení příjemců) je možné udělat buď
opt-inem
> a nebo ručně, jiná cesta není.
>
> - - - - -
>
> Navíc je třeba se na to dívat i z trochu jiného hlediska, které mi v této
> konferenci přijde většinou krutě opomíjeno. Může se vcelku snadno stát, že
> reklama se na Internetu stane parazitem, který zahubí svého hostitele a
sám
> zahyne. Už teď je spamu tolik, že představuje vážný technický problém pro
> správce každého většího e-mailového systému. Instalace nějakých filtrů a
> bezpečnostních mechanismů přestává být věcí vůle (aby to neobtěžovalo
> uživatele), ale začíná být nutností (aby ten systém vůbec  mohl fungovat).
>
> -- Michal Altair Valasek
>    Altair Communications - web hosting, web design, application
development
>
___________________________________________________________________________
> www.alt@ir.cz">http://www.alt@ir.cz | alt@ir.cz | PGP 0xC4F3579D | Tel.: +420 603 828 493
>
> I've been wrestling with reality most of my life.
> I'm pleased to say that I've won.
>
>
> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Stante se milionarem! Kazdy ucastnik obdrzi milion. http://www.burza.cz
> -------------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>
>
>
> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Vse o Linuxu a open-source! http://www.root.cz
> -------------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 25. 06. 2003, 15:13 CEST