Re: Hezka definice spamu :-]

From: Petr Vales - Hledat.CZ (pvales@hledat.cz)
Date: 25. 06. 2003, 13:27 CEST


To je sice pravda, ale tímto obecným tvrzením znemoznujete cinnost celému
direct marketingovému "prumyslu". Já osobne si myslím, ze by se meli najít
konkrétní mantinely, které by uspokojili obe strany.

S pozdravem

Petr Vales
www.hledat.cz - Katalog firem

----- Original Message -----
From: <vojtech@semecky.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, June 25, 2003 1:16 PM
Subject: Re: Hezka definice spamu :-]


> Porad to jeste neni ono. Ja bych si to predstavoval tak, ze mi nikdo
> nic posilat nebude a pokud ja SAM budu chtit neco dostavat, tak si
> to SAM najdu a SAM se do toho prihlasim.
>
> Jsem takto prihlasen do desitek newsletteru, ktere me skutecne zajimaji,
> jsou seriozni a nikdy by si me netroufly sami oslovit. Pak jsou bohuzel
> newslettery, ktere jsou o nicem, nikdo je nechce a vnucuji se :-(
>
> Vojtech Semecky
> http://www.webdot.cz
>
> > Nikoli, jedinas "spravna forma spamu" by byl odkaz na prihlaseni s tim,
> > ze kdyz na nej nekliknu, uz mi od nich nic neprijde.
>
> >> Jiste, jedina "spravna" forma spamu by byla, kdyby mi strucne napsali,
> >> co ze mi to chteji posilat a na konci mailu by byl link, kterym bych
> >> se v pripade zajmu k odberu prihlasil. A kdybych tak neucinil do
> >> urcite doby, natrvalo by mne vyradili z databaze.
>
> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Proniknete do sveta kapesnich pocitacu. http://www.palmserver.cz
> -------------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 25. 06. 2003, 13:27 CEST