To je sice pravda, ale tímto obecným tvrzením znemoznujete cinnost celému direct marketingovému "prumyslu". Já osobne si myslím, ze by se meli najít konkrétní mantinely, které by uspokojili obe strany. S pozdravem Petr Vales www.hledat.cz - Katalog firem ----- Original Message ----- From: <vojtech@semecky.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, June 25, 2003 1:16 PM Subject: Re: Hezka definice spamu :-] > Porad to jeste neni ono. Ja bych si to predstavoval tak, ze mi nikdo > nic posilat nebude a pokud ja SAM budu chtit neco dostavat, tak si > to SAM najdu a SAM se do toho prihlasim. > > Jsem takto prihlasen do desitek newsletteru, ktere me skutecne zajimaji, > jsou seriozni a nikdy by si me netroufly sami oslovit. Pak jsou bohuzel > newslettery, ktere jsou o nicem, nikdo je nechce a vnucuji se :-( > > Vojtech Semecky > http://www.webdot.cz > > > Nikoli, jedinas "spravna forma spamu" by byl odkaz na prihlaseni s tim, > > ze kdyz na nej nekliknu, uz mi od nich nic neprijde. > > >> Jiste, jedina "spravna" forma spamu by byla, kdyby mi strucne napsali, > >> co ze mi to chteji posilat a na konci mailu by byl link, kterym bych > >> se v pripade zajmu k odberu prihlasil. A kdybych tak neucinil do > >> urcite doby, natrvalo by mne vyradili z databaze. > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Proniknete do sveta kapesnich pocitacu. http://www.palmserver.cz > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 25. 06. 2003, 13:27 CEST