> RN> Pribeh se da pritom realizovat i ve statickych, tistenych mediich. > RN> Natoz pak na internetu! > > Problém je v tom, že ne každý má rychlou linku. A animovaný příběh > nějaké to kilo spolkne. Kdyz jsem hovoril o tistenych, STATICKYCH reklamach, narazel jsem na to, ze se reklama nemusi ani hybat (zadny flash a spol.), aby byla zajimava. Myslim, ze jsme tady vsichni cetli Ogilvyho, tam je uvedenou spoustu prikladu. Samozrejme, hodne zalezi na inzerentovi. Spickova reklama neni hotova za hodinu, ale jeji vymysleni, testovani na lidech (po nemz to hodite do kose a zacinate znova) atd. trva desitky hodin, ktere musi inzerent zaplatit. Coz se mu casto nechce. :-) > po mně, abych to nevypnul, tak to musí být setsakra zajímavý a > poutavý. Proto horuji pro to, aby se reklamy i na internetu dopredu testovaly. Rob http://www.robertnemec.com
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 23. 06. 2003, 10:08 CEST