Re: CTR 25 %

From: Robert Nemec (rob_list@robertnemec.com)
Date: 23. 06. 2003, 10:11 CEST


> RN> Pribeh se da pritom realizovat i ve statickych, tistenych mediich.
> RN> Natoz pak na internetu!
>
> Problém  je  v  tom,  že ne každý má rychlou linku. A animovaný příběh
> nějaké to kilo spolkne.

Kdyz jsem hovoril o tistenych, STATICKYCH reklamach, narazel jsem na to, ze
se reklama nemusi ani hybat (zadny flash a spol.), aby byla zajimava.

Myslim, ze jsme tady vsichni cetli Ogilvyho, tam je uvedenou spoustu
prikladu.

Samozrejme, hodne zalezi na  inzerentovi. Spickova reklama neni hotova za
hodinu, ale jeji vymysleni, testovani na lidech (po nemz to hodite do kose a
zacinate znova) atd. trva desitky hodin, ktere musi inzerent zaplatit. Coz
se mu casto nechce. :-)

> po  mně,  abych  to  nevypnul,  tak  to  musí  být setsakra zajímavý a
> poutavý.

Proto horuji pro to, aby se reklamy i na internetu dopredu testovaly.

Rob
http://www.robertnemec.com



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 23. 06. 2003, 10:08 CEST