Na Seznamce a Rande jsou opravdu nizsi CR nez je prumetr. Je to dano tim, ze jeden uzivatel travi na Seznamce/Rande v prumeru 26 minut za den a prohledne si temer 50 stranek, tedy az 100 banneru. Z toho si muzete odvodit strategii jak cilit na seznamku - bud kazdy dvacaty banner a nebo pouze bannery, na kterych navstevnik vnima www adresu a nebo jmeno produktu. Srovnejte si napr. s Lupou, kde si unikatni uzivatel prohledne za 3,42 minuty asi tri stranky. CR banneru neni dan pouze tim jak je uzasne banner vytvoren, ale take tim kde ho uzivatel uvidi. Pokud je banner na strankach, ktere navstevnika zajimaji, tak nema potrebu nikam odchazet. Neni zadnym tajemstvim, ze nejvetsi CR je na odhlasovacich strankach /tedy strance, kterou dostanete po odhlaseni/. Jiri Pallas www.Rande.cz -----Original Message----- From: Jarek Jesenský - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz] Sent: Thursday, June 19, 2003 8:03 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: CTR banneru ve vymenicich Dekuji Vam za konkretni priklad. Rekl bych vsak ze je jasne, ze banner ktery se veze na aktualni celosvetove kampani typu Matrix 2, musi mit lepsi vysledky nez stovky jinych, beznych banneru. Naprosto neznameho napoje se take najednou prodaji mraky, protoze si vyrobce prave proto zakoupil prava na pouzivani loga Matrix ... Nemyslim si, ze by server Seznamka mel nekvalitni plochy jak uvadite (i kdyz jsem ho nikdy nevidel :-), jen proste nebyl nejvhodnejsi pro tuto kampan, narozdil on TV Nova, kde se zrovna v te dobe take svezli na vlne zajmu o druhy dil Matrixu a pustili stary prvni. Myslim si, ze by agentura starajici se o cileni banneru mela predem presne vedet, kam ho ma smysl poustet a kam ne, jinak jsou to vyhozene penize (nebo imprese z vymeniku) ... Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, June 17, 2003 2:22 PM Subject: CTR banneru ve vymenicich Kdyz uz se tu pred par dny nadavalo na nizkou CTR banneru ve vymenicich, tak jeden protipriklad: http://ad2.billboard.cz/logos/b17843.gif (Atlas ve stylu Matrixu) Neni to samozrejme nekolik procent, ovsem i netrikovy banner s clickratem pres pul procenta mi v teto dobe prijde povzbuzujici :-) Markantni jsou rozdily mezi kvalitou ploch, protoze (v delsim obdobi) tento banner mel v kategorii Seznamky (kde drtivou vetsinu impresi tvori servery Seznamka.cz a Rande.cz) CTR 0,08 %, zatimco v kategorii Televize (temer vsechny imprese se objevi na webu TV Nova) 1,94 % (a kategorii s CTR kolem 1 % byla cela rada). Jirka Lahvicka, jirka@lahvicka.cz ----------------------------------------------------------- reklama ----- Proniknete do sveta Linuxu. http://www.root.cz ------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ --- Příchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.483 / Virová báze: 279 - datum vydání: 19.5.2003 --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.483 / Virová báze: 279 - datum vydání: 19.5.2003
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 19. 06. 2003, 20:38 CEST