Re: CTR banneru ve vymenicich

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 19. 06. 2003, 20:03 CEST


Dekuji Vam za konkretni priklad.
Rekl bych vsak ze je jasne, ze banner ktery se veze na aktualni celosvetove
kampani typu Matrix 2, musi mit lepsi vysledky nez stovky jinych, beznych
banneru. Naprosto neznameho napoje se take najednou prodaji mraky, protoze
si vyrobce prave proto zakoupil prava na pouzivani loga Matrix ...
Nemyslim si, ze by server Seznamka mel nekvalitni plochy jak uvadite (i kdyz
jsem ho nikdy nevidel :-), jen proste nebyl nejvhodnejsi pro tuto kampan,
narozdil on TV Nova, kde se zrovna v te dobe take svezli na vlne zajmu o
druhy dil Matrixu a pustili stary prvni.
Myslim si, ze by agentura starajici se o cileni banneru mela predem presne
vedet, kam ho ma smysl poustet a kam ne, jinak jsou to vyhozene penize (nebo
imprese z vymeniku) ...

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



----- Original Message -----
From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, June 17, 2003 2:22 PM
Subject: CTR banneru ve vymenicich


Kdyz uz se tu pred par dny nadavalo na nizkou CTR banneru ve vymenicich,
tak jeden protipriklad:
http://ad2.billboard.cz/logos/b17843.gif
(Atlas ve stylu Matrixu)
Neni to samozrejme nekolik procent, ovsem i netrikovy banner s
clickratem pres pul procenta mi v teto dobe prijde povzbuzujici :-)

Markantni jsou rozdily mezi kvalitou ploch, protoze (v delsim obdobi)
tento banner mel v kategorii Seznamky (kde drtivou vetsinu impresi tvori
servery Seznamka.cz a Rande.cz) CTR 0,08 %, zatimco v kategorii Televize
(temer vsechny imprese se objevi na webu TV Nova) 1,94 % (a kategorii s
CTR kolem 1 % byla cela rada).

Jirka Lahvicka, jirka@lahvicka.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 19. 06. 2003, 20:04 CEST