From: <pepa.sedlak@centrum.cz> > Panove, > Vy jste nejak nastavni na reklamni agentury? > > Vase rovnice "textove odkazy jsou levnejsi, tak se neprodavaji, > protoze znamenaji mensi zisk pro agentury", to je velmi smesne. > Agentury totiz pracuji na principu, ze je dany rozpocet a ten > se alokuje. Takze pokud se nakoupi neco levnejsiho, tak je to > maximalne mensi zisk pro server, protoze se pak penize mohou > investovat na jiny server. A jejej, zase se projevil nejaky chytrolin :-) Na rozdil od Vas jsem (vcelku spokojene) 2 roky v reklamce pracoval = na rozdil od Vas vim jak to chodi = asi takto : klient chce banner = dame mu banner (ze bychom ho presvedcovali o necem jinem, co by pak nedejbohu nefungovalo, tak to ani nahodou, kdyz nebude fungovat banner, tak on ho proste chtel, tak ho dostal) - je to malinko zjednodusene, ale pravdive :-) > Vase porovnani kliknuti na text nebo obrazek 54x46, to je opravdu > rozdil jako hovado :-))) (nic proti tomu, podle mne je docela > logicke, ze lidi kliknou spise na text nez na obrazek) Ne je to porovnani kliknuti na popisek pod bannerem (staci umet cist, pokud na neco reagujete - usetrite si tim zbytecnou demagogii) oproti banneru (pro upresneni - jednalo se o klasicky banner = 468x60) SuK
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 17. 06. 2003, 10:52 CEST