Ale muze byt i inzerce na obdobi, kde se toci vice reklam, takze stejne je treba refreshovat. :-) Rob http://www.robertnemec.com ----- Original Message ----- From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, June 17, 2003 10:47 AM Subject: RE: Obdobi x CPT Myslim, ze hlavni duvod je hlavne ten, ze inzerce na obdobi je srozumitelnejsi (kopiruje jina media - tisk atd.). Inzerent si snadno muze zkontrolovat, ze prave ta jeho kampan bezi, jak ma, aniz by musel zdlouhave refreshovat. Jinak navstevnost je u inzerce na obdobi daleko dulezitejsi nez na CPT, protoze pak je cena reklamy z navstevnosti primo odvozena, zatimco u CPT je vlastne jedno, jaka navstevnost je, pokud se tam objednany pocet impresi nejak vejde. Osobne se mi inzerce na obdobi libi vice nez na imprese, protoze reklamy na obdobi si zapamatuju a muzu se k nim vracet :-) Jirka Lahvicka, jirka@lahvicka.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 17. 06. 2003, 10:51 CEST