Re: Obdobi x CPT

From: Robert Nemec (rob_list@robertnemec.com)
Date: 17. 06. 2003, 10:54 CEST


Ale muze byt i inzerce na obdobi, kde se toci vice reklam, takze stejne je
treba refreshovat. :-)

Rob
http://www.robertnemec.com


----- Original Message ----- 
From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, June 17, 2003 10:47 AM
Subject: RE: Obdobi x CPT


Myslim, ze hlavni duvod je hlavne ten, ze inzerce na obdobi je
srozumitelnejsi (kopiruje jina media - tisk atd.). Inzerent si snadno
muze zkontrolovat, ze prave ta jeho kampan bezi, jak ma, aniz by musel
zdlouhave refreshovat. Jinak navstevnost je u inzerce na obdobi daleko
dulezitejsi nez na CPT, protoze pak je cena reklamy z navstevnosti primo
odvozena, zatimco u CPT je vlastne jedno, jaka navstevnost je, pokud se
tam objednany pocet impresi nejak vejde. Osobne se mi inzerce na obdobi
libi vice nez na imprese, protoze reklamy na obdobi si zapamatuju a muzu
se k nim vracet :-)
Jirka Lahvicka, jirka@lahvicka.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 17. 06. 2003, 10:51 CEST