----- Original Message ----- From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> > Pavel Simek [SMTP:pas@nestor.cz] napsal: > > > ve skutecnosti jde o spor "reklama vs. > > ostatni podobory marketingu" (na internetu). > > Nikoli. Jde o problem forem "komunikace", ktere jsou internetu > principialne cizi (tim nemyslim obecne grafiku, chran panbuh), > vnasenych do nej lidmi, kteri vidi jen jeho technicke moznosti a > ignoruji jeho socialni dimenzi. Mimochodem, ackoli to pisu tobe > v odpoved, Pavle, nemyslim si, ze zrovna ty bys nechapal, jak to > myslim. Ano, chapu, jak to myslis -- povazujes reklamu (klasickym stylem "pokrikovani na trzisti" nebo "neony na Times Square") za neco, co je internetu principialne cizi. To si ja nemyslim. Problem je jen v tom, ze jine formy marketingu jsou mu blizsi (internet obsahuje vlastnosti klasickych medii a pridava dalsi). A ty jsou dnes bohuzel oproti klasicke reklame v mensine. Souhlasim s tvym starsim nazorem, ze firma by mela mit nejdriv poradny web a pak investovat do reklamy. Proc to tak nedela treba Eurotel je podle me tim, ze jeho web sice neni dobry, ale zas ne o moc horsi nez weby konkurence. Kdyz se k tomu pripocita, ze lidi jsou dnes nejspis zvykli na webu najit jen nejnutnejsi informace a hlavne telefonni cislo a pak si vsechno vytelefonovat, tak je toho moc nenuti, aby investovali do neceho jineho nez do bezne reklamy. Ta by mela byt az tou posledni fazi internetoveho marketingu, to je jasne (ale rozhodne tam take patri; "pokrikovani na trzisti" podle me nikdy nezmizi, byla by to skoda, jen se bude minimalizovat). Chce to cas. Ja bych to nerad nejak vic rozebiral, urcite si rozumime, me se jen moc nelibilo, jak si s pARANOIKem notujete na tema, ze kreativci jsou hloupi, kdyz delaji "kreativni reklamu". Oni jen delaji svou praci a ta podle me na internet (take) patri. Pavel Simek --- pas@nestor.cz --- http://nestor.cz/pas
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 16. 06. 2003, 00:39 CEST