Re: CTR banneru

From: Tomas Urbanek (tomas.urbanek@iaudit.info)
Date: 13. 06. 2003, 15:18 CEST


jeste musim doplnit, ze to zatim narocne na interpretaci namerenych dat,
jelikoz je dat velke mnozstvi a neni jeste vymyslen postup jak data
interpretovat. docela by me zajimalo jestli se uz nekdo zabyval podobnou
analyzou chovani.
turby

----- Original Message ----- 
From: "Tomas Urbanek" <tomas.urbanek@iaudit.info>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Friday, June 13, 2003 3:00 PM
Subject: Re: CTR banneru


> zdravim,
> neberte to jako reklamu prosim, ale tohle delame pomoci iAuditu, kde se
> jednak meri reklamni prvky kampane a take cilovy web. pote je mozne
> vyhodnotit chovani lidi podle toho kde, kdy a jakou kampan videli a
jestli,
> kdy a po kolika shlednuti se na cilovy web prisel podivat. je to myslim
> mnohem presnejsi nez CTR, jelikoz se zjistuje jednak skutecna navsteva
> ciloveho webu konkretnim uzivatelem a take navsteva uzivatele aniz by
> kliknul jak v prubehu kampane tak i potrebnou dobu po jejim skonceni.
>
> turby



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 13. 06. 2003, 15:20 CEST