jeste musim doplnit, ze to zatim narocne na interpretaci namerenych dat, jelikoz je dat velke mnozstvi a neni jeste vymyslen postup jak data interpretovat. docela by me zajimalo jestli se uz nekdo zabyval podobnou analyzou chovani. turby ----- Original Message ----- From: "Tomas Urbanek" <tomas.urbanek@iaudit.info> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, June 13, 2003 3:00 PM Subject: Re: CTR banneru > zdravim, > neberte to jako reklamu prosim, ale tohle delame pomoci iAuditu, kde se > jednak meri reklamni prvky kampane a take cilovy web. pote je mozne > vyhodnotit chovani lidi podle toho kde, kdy a jakou kampan videli a jestli, > kdy a po kolika shlednuti se na cilovy web prisel podivat. je to myslim > mnohem presnejsi nez CTR, jelikoz se zjistuje jednak skutecna navsteva > ciloveho webu konkretnim uzivatelem a take navsteva uzivatele aniz by > kliknul jak v prubehu kampane tak i potrebnou dobu po jejim skonceni. > > turby
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 13. 06. 2003, 15:20 CEST