zdravim, neberte to jako reklamu prosim, ale tohle delame pomoci iAuditu, kde se jednak meri reklamni prvky kampane a take cilovy web. pote je mozne vyhodnotit chovani lidi podle toho kde, kdy a jakou kampan videli a jestli, kdy a po kolika shlednuti se na cilovy web prisel podivat. je to myslim mnohem presnejsi nez CTR, jelikoz se zjistuje jednak skutecna navsteva ciloveho webu konkretnim uzivatelem a take navsteva uzivatele aniz by kliknul jak v prubehu kampane tak i potrebnou dobu po jejim skonceni. turby ----- Original Message ----- From: "Miro Vesely" <konfery@mix.sk> To: "Peter Zozulak" <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, June 13, 2003 2:47 PM Subject: Re: CTR banneru > > Peter Zozulak: > > > a povedzte mi realny priklad kedy si klient vyhodnocuje analyzu navstevnosti > > ludi ktory prisli cez banner ... > > my napriklad prave tento problem ideme riesit. predpokladam, ze mi o tom > nikto nepovie ani n, ale zaujimalo by ma to, velmi by ma to zaujimalo, > ako zistit efektivitu, najma oneskorenu. clovek si klikne na par > bannerov, zapamata si adresu a potom tam uz ide priamo a kupi. > > pri nizkych marzach sa tazko robia akcie typu kup a dostanes darcek. > > takze ak to niekto riesil, osviezil by ma kazdy tip, ci linka... > > Miro Vesely > digitalna fotografia: http://www.digifotoinfo.sk/ > > > > > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Potrebujete web, hosting, programatora ci webdesign? > http://www.lupa.cz/rip/ > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 13. 06. 2003, 15:01 CEST