Re: CTR banneru

From: Tomas Urbanek (tomas.urbanek@iaudit.info)
Date: 13. 06. 2003, 15:00 CEST


zdravim,
neberte to jako reklamu prosim, ale tohle delame pomoci iAuditu, kde se
jednak meri reklamni prvky kampane a take cilovy web. pote je mozne
vyhodnotit chovani lidi podle toho kde, kdy a jakou kampan videli a jestli,
kdy a po kolika shlednuti se na cilovy web prisel podivat. je to myslim
mnohem presnejsi nez CTR, jelikoz se zjistuje jednak skutecna navsteva
ciloveho webu konkretnim uzivatelem a take navsteva uzivatele aniz by
kliknul jak v prubehu kampane tak i potrebnou dobu po jejim skonceni.

turby

----- Original Message ----- 
From: "Miro Vesely" <konfery@mix.sk>
To: "Peter Zozulak" <reklama@nawebu.cz>
Sent: Friday, June 13, 2003 2:47 PM
Subject: Re: CTR banneru


> > Peter Zozulak:
>
> > a povedzte mi realny priklad kedy si klient vyhodnocuje analyzu
navstevnosti
> > ludi ktory prisli cez banner ...
>
> my napriklad prave tento problem ideme riesit. predpokladam, ze mi o tom
> nikto nepovie ani n, ale zaujimalo by ma to, velmi by ma to zaujimalo,
> ako zistit efektivitu, najma oneskorenu. clovek si klikne na par
> bannerov, zapamata si adresu a potom tam uz ide priamo a kupi.
>
> pri nizkych marzach sa tazko robia akcie typu kup a dostanes darcek.
>
> takze ak to niekto riesil, osviezil by ma kazdy tip, ci linka...
>
> Miro Vesely
> digitalna fotografia: http://www.digifotoinfo.sk/
>
>
>
>
>
>
> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Potrebujete web, hosting, programatora ci webdesign?
> http://www.lupa.cz/rip/
> -------------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 13. 06. 2003, 15:01 CEST