RE: OT: EU - co kdyz ne?

From: pARANOIk (netmag@seznam.cz)
Date: 12. 06. 2003, 09:30 CEST


>Mluvime prosim o reklame a nikoli o "realnem" svete. Reklama jako takova je zamerena vzdy na jednu oblast a vzdy ignoruje ty, kteri rikaji "ne". Videl jste snad nekde reklamu jednoho zadavatele, ktera by reklamovala "jak kourit" a "jak nekourit", "jak si koupit auto od Skodovky" a "jak si nekupovat auto od Skodovky" ci "vyhody pekne linky od Telecomu" a "nevyhody pevne linky od Telecomu"? Ja jsem nikdy takovou reklamu nevidel. Proc chcete toto u kampane na EU? Neprijde vam to jako absolutne absudni? Jaka by pak mela reklama smysl? Proc delate z lidi blby?


Ne, mluvime o INFORMACNI KAMPANI spojene se vstupem.

O tom, kdo dela z lidi blby bychom mohli polemizovat,
ted nemyslim, ze treba Vy, Vy jste IMHO obet toho,
kdo z lidi ty blby dela....











































.



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 12. 06. 2003, 09:32 CEST