Re: OT: EU - co kdyz ne?

From: Aben Siatris (aben@webcom.sk)
Date: 12. 06. 2003, 09:32 CEST


Dňa Št 12. Jún 2003 09:22 ste napísali:
> >>-----Original Message-----
> >>From: Aben Siatris [mailto:aben@webcom.sk]
>
>  vubec ne spatne, ze se snazi lidi
>
> >>presvedcit o ANO.
> >>to ze vacsina je za ANO neznamena ze vlada ma automaticky akosi
> >>pravo ignorovat tych s NIE. taktiez ako nemozu byt ignorovane
> >>ziadne ine mensiny. tomu sa potom hovori despotizmus.
>
> Mluvime prosim o reklame a nikoli o "realnem" svete. Reklama jako takova je
> zamerena vzdy na jednu oblast a vzdy ignoruje ty, kteri rikaji "ne". Videl
> jste snad nekde reklamu jednoho zadavatele, ktera by reklamovala "jak
> kourit" a "jak nekourit", "jak si koupit auto od Skodovky" a "jak si
> nekupovat auto od Skodovky" ci "vyhody pekne linky od Telecomu" a "nevyhody
> pevne linky od Telecomu"? Ja jsem nikdy takovou reklamu nevidel. Proc
> chcete toto u kampane na EU? Neprijde vam to jako absolutne absudni? Jaka
> by pak mela reklama smysl? Proc delate z lidi blby?
blbcov robi z ludi tato reklama. proklamovane bolo ze ucelom reklamy bude
dostat ludi do volebnych miestnosti a nie ze jej ucelom bude aby ludia
hlasovali istym sposobom. takze v tom nevidim ziadny problem. kazda reklama
ma svoj ciel, nemusi mat jediny objekt zaujmu. mojim cielom je dostat ludi
na iste miesto (volebna miestnost/obchod) a aby si clovek nasledne vybral
co chce "kupit".



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 12. 06. 2003, 09:34 CEST