Re: PR:Neolitika.cz;Lukačovičův seznam;EU kampaň

From: pepa.sedlak@centrum.cz
Date: 11. 06. 2003, 16:59 CEST


Vazena Kachno,

kdybyste do toho nedaval ty dementni basnicky,
tak je to nakonec docela vtipne. Mozna Vas
tedy nekdo narkne ze jste uchyl, ale aspon se neco v teto
konferenci deje :-))

josef sedlak


______________________________________________________________
> Od:  "Totální Duck" <totalniduck@centrum.cz>
> Komu: <reklama@nawebu.cz>
> CC: 
> Datum: Wed, 11 Jun 2003 16:51:54 +0200
> Předmět: PR:Neolitika.cz;Lukačovičův seznam;EU kampaň
>
> OBSAH DNEŠNÍHO ZPRAVODAJE blbentury TotalniDuck Disc., 11.06.2003
> 
> 1. Údajné dezinformace o Lukačovičově seznamu
> 2. Projekt Neolitika.cz pokryje 91% trhu pro politickou klientelu
> 3. Nové příklady z naší úspěšné virální EU kampaně
> 4. Na co se můžete těšit příště
> 
> =
> 1. Lukačovičův seznam
> 
> Podle údajných dezinformací Ivo Lukačovič přesedlal z podnikání na 
> provozování společensky záslužné činnosti.  Možná inspirován filmem 
> Schindlerův seznam, na stránkách http://www.seznam.cz, kde se dříve 
> nacházel portál Seznam.cz, založil takzvaný Lukačovičův seznam. 
> Problémové weby, dříve dopředu odsouzené k zániku, se nyní v jeho 
> seznamu automaticky dostávají na popřední místa, zaručující přežití 
v 
> plném zdraví. Spekuluje se, že nyní podružné katalogové, 
vyhledávací 
> a portálové služby,dříve se nacházející na výše uvedené adrese, by 
> mohl, společně s tučným příplatkem na odstranění ekologických škod, 
> převzít stále sílící portál Centrum.cz.
> =
> 2. Tisková zpráva - Neolitika.cz
> 
> Blbentura TotalniDuck Disc., se po explozívním růstu svých aktivit 
v 
> posledních hodinách, rozhodně nehodlá zastavit. S projektem 
> Neolitika.cz obsadíme majoritní podíl na trhu v oblasti internetové 
> reklamy a služeb pro politky a politické strany. Přinejmenším 
102,31% 
> pokrytí trhu dosáhneme výhradním zaměřením na klientelu z řad 
> politiků a politických stran, nacházejících se dosud v internetové 
> době kamenné. Headhunting na vedoucí místa plánovaných poboček v 
> Karlových Varech, Brně a Londýně, již nějakou dobu probíhá.
> =
> 3.  Tisková zpráva - nové příklady z úspěšné virální EU kampaně 
> našich klientů
> 
> (Euroskeptikův přípitek)
> Když dostanem se do EU,
> Špidlu si dám k obědu,
> Je to jenom malé zvíře,
> co užírá z mojí spíže.
> 
> (Břídilská fidlovačka)
> Koukněte na toho břídila,
> pečená husa od EU až do huby by se mu líbila.
> Nebylo by lepčejší,
> mít jí vlastní a tučnější?
> Až mu zaskočí eurokost,
> zjistí co zvolil za blbost.
> =
> 4.  Dozvíte se příště: vývojové oddělení naší blbentury pracuje na 
> několika zcela revolučních produktech pro internetovou reklamu. 
> Zapomeňte na CTR (click-thru rate), nyní je tu BTR (break-thru 
rate). 
> Reklamní produkty nové generace - aktivní zapojení klientů do Vaší 
> reklamní kampaně v reálném čase. A další převratné novinky.
> =
> 
> V plné úctě,
> Totální Duck
> CEO reklamní blbentury TotalniDuck, Disc.
> http://TotalniDuck.webpark.cz
> TotalniDuck@centrum.cz
> 
> ----------------------------------
> Nechcete dostávat e-mail od Špidly? 
http://o.centrum.cz/clanek.phtml?id=121.html
> 
> 
> 
> 
> ----------------------------------------------------------- 
reklama -----
> Obchodujte s akciemi bez rizika ztraty. http://www.burza.cz
> --------------------------------------------------------------------
-----
> 
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
> 


----------------------------------
Nechcete dostávat e-mail od Špidly? http://o.centrum.cz/clanek.phtml?id=121.html



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 11. 06. 2003, 16:59 CEST