Vazena Kachno, kdybyste do toho nedaval ty dementni basnicky, tak je to nakonec docela vtipne. Mozna Vas tedy nekdo narkne ze jste uchyl, ale aspon se neco v teto konferenci deje :-)) josef sedlak ______________________________________________________________ > Od: "Totální Duck" <totalniduck@centrum.cz> > Komu: <reklama@nawebu.cz> > CC: > Datum: Wed, 11 Jun 2003 16:51:54 +0200 > Předmět: PR:Neolitika.cz;Lukačovičův seznam;EU kampaň > > OBSAH DNEŠNÍHO ZPRAVODAJE blbentury TotalniDuck Disc., 11.06.2003 > > 1. Údajné dezinformace o Lukačovičově seznamu > 2. Projekt Neolitika.cz pokryje 91% trhu pro politickou klientelu > 3. Nové příklady z naší úspěšné virální EU kampaně > 4. Na co se můžete těšit příště > > = > 1. Lukačovičův seznam > > Podle údajných dezinformací Ivo Lukačovič přesedlal z podnikání na > provozování společensky záslužné činnosti. Možná inspirován filmem > Schindlerův seznam, na stránkách http://www.seznam.cz, kde se dříve > nacházel portál Seznam.cz, založil takzvaný Lukačovičův seznam. > Problémové weby, dříve dopředu odsouzené k zániku, se nyní v jeho > seznamu automaticky dostávají na popřední místa, zaručující přežití v > plném zdraví. Spekuluje se, že nyní podružné katalogové, vyhledávací > a portálové služby,dříve se nacházející na výše uvedené adrese, by > mohl, společně s tučným příplatkem na odstranění ekologických škod, > převzít stále sílící portál Centrum.cz. > = > 2. Tisková zpráva - Neolitika.cz > > Blbentura TotalniDuck Disc., se po explozívním růstu svých aktivit v > posledních hodinách, rozhodně nehodlá zastavit. S projektem > Neolitika.cz obsadíme majoritní podíl na trhu v oblasti internetové > reklamy a služeb pro politky a politické strany. Přinejmenším 102,31% > pokrytí trhu dosáhneme výhradním zaměřením na klientelu z řad > politiků a politických stran, nacházejících se dosud v internetové > době kamenné. Headhunting na vedoucí místa plánovaných poboček v > Karlových Varech, Brně a Londýně, již nějakou dobu probíhá. > = > 3. Tisková zpráva - nové příklady z úspěšné virální EU kampaně > našich klientů > > (Euroskeptikův přípitek) > Když dostanem se do EU, > Špidlu si dám k obědu, > Je to jenom malé zvíře, > co užírá z mojí spíže. > > (Břídilská fidlovačka) > Koukněte na toho břídila, > pečená husa od EU až do huby by se mu líbila. > Nebylo by lepčejší, > mít jí vlastní a tučnější? > Až mu zaskočí eurokost, > zjistí co zvolil za blbost. > = > 4. Dozvíte se příště: vývojové oddělení naší blbentury pracuje na > několika zcela revolučních produktech pro internetovou reklamu. > Zapomeňte na CTR (click-thru rate), nyní je tu BTR (break-thru rate). > Reklamní produkty nové generace - aktivní zapojení klientů do Vaší > reklamní kampaně v reálném čase. A další převratné novinky. > = > > V plné úctě, > Totální Duck > CEO reklamní blbentury TotalniDuck, Disc. > http://TotalniDuck.webpark.cz > TotalniDuck@centrum.cz > > ---------------------------------- > Nechcete dostávat e-mail od Špidly? http://o.centrum.cz/clanek.phtml?id=121.html > > > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Obchodujte s akciemi bez rizika ztraty. http://www.burza.cz > -------------------------------------------------------------------- ----- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > ---------------------------------- Nechcete dostávat e-mail od Špidly? http://o.centrum.cz/clanek.phtml?id=121.html
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 11. 06. 2003, 16:59 CEST