OBSAH DNEŠNÍHO ZPRAVODAJE blbentury TotalniDuck Disc., 11.06.2003 1. Údajné dezinformace o Lukačovičově seznamu 2. Projekt Neolitika.cz pokryje 91% trhu pro politickou klientelu 3. Nové příklady z naší úspěšné virální EU kampaně 4. Na co se můžete těšit příště = 1. Lukačovičův seznam Podle údajných dezinformací Ivo Lukačovič přesedlal z podnikání na provozování společensky záslužné činnosti. Možná inspirován filmem Schindlerův seznam, na stránkách http://www.seznam.cz, kde se dříve nacházel portál Seznam.cz, založil takzvaný Lukačovičův seznam. Problémové weby, dříve dopředu odsouzené k zániku, se nyní v jeho seznamu automaticky dostávají na popřední místa, zaručující přežití v plném zdraví. Spekuluje se, že nyní podružné katalogové, vyhledávací a portálové služby,dříve se nacházející na výše uvedené adrese, by mohl, společně s tučným příplatkem na odstranění ekologických škod, převzít stále sílící portál Centrum.cz. = 2. Tisková zpráva - Neolitika.cz Blbentura TotalniDuck Disc., se po explozívním růstu svých aktivit v posledních hodinách, rozhodně nehodlá zastavit. S projektem Neolitika.cz obsadíme majoritní podíl na trhu v oblasti internetové reklamy a služeb pro politky a politické strany. Přinejmenším 102,31% pokrytí trhu dosáhneme výhradním zaměřením na klientelu z řad politiků a politických stran, nacházejících se dosud v internetové době kamenné. Headhunting na vedoucí místa plánovaných poboček v Karlových Varech, Brně a Londýně, již nějakou dobu probíhá. = 3. Tisková zpráva - nové příklady z úspěšné virální EU kampaně našich klientů (Euroskeptikův přípitek) Když dostanem se do EU, Špidlu si dám k obědu, Je to jenom malé zvíře, co užírá z mojí spíže. (Břídilská fidlovačka) Koukněte na toho břídila, pečená husa od EU až do huby by se mu líbila. Nebylo by lepčejší, mít jí vlastní a tučnější? Až mu zaskočí eurokost, zjistí co zvolil za blbost. = 4. Dozvíte se příště: vývojové oddělení naší blbentury pracuje na několika zcela revolučních produktech pro internetovou reklamu. Zapomeňte na CTR (click-thru rate), nyní je tu BTR (break-thru rate). Reklamní produkty nové generace - aktivní zapojení klientů do Vaší reklamní kampaně v reálném čase. A další převratné novinky. = V plné úctě, Totální Duck CEO reklamní blbentury TotalniDuck, Disc. http://TotalniDuck.webpark.cz TotalniDuck@centrum.cz ---------------------------------- Nechcete dostávat e-mail od Špidly? http://o.centrum.cz/clanek.phtml?id=121.html
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 11. 06. 2003, 16:52 CEST