OBSAH DNE©NÍHO ZPRAVODAJE blbentury TotalniDuck Disc., 11.06.2003 1. Údajné dezinformace o Lukačovičově seznamu 2. Projekt Neolitika.cz pokryje 91% trhu pro politickou klientelu 3. Nové příklady z naąí úspěąné virální EU kampaně 4. Na co se můľete těąit příątě = 1. Lukačovičův seznam Podle údajných dezinformací Ivo Lukačovič přesedlal z podnikání na provozování společensky zásluľné činnosti. Moľná inspirován filmem Schindlerův seznam, na stránkách http://www.seznam.cz, kde se dříve nacházel portál Seznam.cz, zaloľil takzvaný Lukačovičův seznam. Problémové weby, dříve dopředu odsouzené k zániku, se nyní v jeho seznamu automaticky dostávají na popřední místa, zaručující přeľití v plném zdraví. Spekuluje se, ľe nyní podruľné katalogové, vyhledávací a portálové sluľby,dříve se nacházející na výąe uvedené adrese, by mohl, společně s tučným příplatkem na odstranění ekologických ąkod, převzít stále sílící portál Centrum.cz. = 2. Tisková zpráva - Neolitika.cz Blbentura TotalniDuck Disc., se po explozívním růstu svých aktivit v posledních hodinách, rozhodně nehodlá zastavit. S projektem Neolitika.cz obsadíme majoritní podíl na trhu v oblasti internetové reklamy a sluľeb pro politky a politické strany. Přinejmenąím 102,31% pokrytí trhu dosáhneme výhradním zaměřením na klientelu z řad politiků a politických stran, nacházejících se dosud v internetové době kamenné. Headhunting na vedoucí místa plánovaných poboček v Karlových Varech, Brně a Londýně, jiľ nějakou dobu probíhá. = 3. Tisková zpráva - nové příklady z úspěąné virální EU kampaně naąich klientů (Euroskeptikův přípitek) Kdyľ dostanem se do EU, ©pidlu si dám k obědu, Je to jenom malé zvíře, co uľírá z mojí spíľe. (Břídilská fidlovačka) Koukněte na toho břídila, pečená husa od EU aľ do huby by se mu líbila. Nebylo by lepčejąí, mít jí vlastní a tučnějąí? Aľ mu zaskočí eurokost, zjistí co zvolil za blbost. = 4. Dozvíte se příątě: vývojové oddělení naąí blbentury pracuje na několika zcela revolučních produktech pro internetovou reklamu. Zapomeňte na CTR (click-thru rate), nyní je tu BTR (break-thru rate). Reklamní produkty nové generace - aktivní zapojení klientů do Vaąí reklamní kampaně v reálném čase. A daląí převratné novinky. = V plné úctě, Totální Duck CEO reklamní blbentury TotalniDuck, Disc. http://TotalniDuck.webpark.cz TotalniDuck@centrum.cz ---------------------------------- Nechcete dostávat e-mail od ©pidly? http://o.centrum.cz/clanek.phtml?id=121.html
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 11. 06. 2003, 16:52 CEST