PR:Neolitika.cz;Lukačovičův seznam;EU kampaň

From: Totální Duck (totalniduck@centrum.cz)
Date: 11. 06. 2003, 16:51 CEST


OBSAH DNE©NÍHO ZPRAVODAJE blbentury TotalniDuck Disc., 11.06.2003

1. Údajné dezinformace o Lukačovičově seznamu
2. Projekt Neolitika.cz pokryje 91% trhu pro politickou klientelu
3. Nové příklady z naąí úspěąné virální EU kampaně
4. Na co se můľete těąit příątě

=
1. Lukačovičův seznam

Podle údajných dezinformací Ivo Lukačovič přesedlal z podnikání na 
provozování společensky zásluľné činnosti.  Moľná inspirován filmem 
Schindlerův seznam, na stránkách http://www.seznam.cz, kde se dříve 
nacházel portál Seznam.cz, zaloľil takzvaný Lukačovičův seznam. 
Problémové weby, dříve dopředu odsouzené k zániku, se nyní v jeho 
seznamu automaticky dostávají na popřední místa, zaručující přeľití v 
plném zdraví. Spekuluje se, ľe nyní podruľné katalogové, vyhledávací 
a portálové sluľby,dříve se nacházející na výąe uvedené adrese, by 
mohl, společně s tučným příplatkem na odstranění ekologických ąkod, 
převzít stále sílící portál Centrum.cz.
=
2. Tisková zpráva - Neolitika.cz

Blbentura TotalniDuck Disc., se po explozívním růstu svých aktivit v 
posledních hodinách, rozhodně nehodlá zastavit. S projektem 
Neolitika.cz obsadíme majoritní podíl na trhu v oblasti internetové 
reklamy a sluľeb pro politky a politické strany. Přinejmenąím 102,31% 
pokrytí trhu dosáhneme výhradním zaměřením na klientelu z řad 
politiků a politických stran, nacházejících se dosud v internetové 
době kamenné. Headhunting na vedoucí místa plánovaných poboček v 
Karlových Varech, Brně a Londýně, jiľ nějakou dobu probíhá.
=
3.  Tisková zpráva - nové příklady z úspěąné virální EU kampaně 
naąich klientů

(Euroskeptikův přípitek)
Kdyľ dostanem se do EU,
©pidlu si dám k obědu,
Je to jenom malé zvíře,
co uľírá z mojí spíľe.

(Břídilská fidlovačka)
Koukněte na toho břídila,
pečená husa od EU aľ do huby by se mu líbila.
Nebylo by lepčejąí,
mít jí vlastní a tučnějąí?
Aľ mu zaskočí eurokost,
zjistí co zvolil za blbost.
=
4.  Dozvíte se příątě: vývojové oddělení naąí blbentury pracuje na 
několika zcela revolučních produktech pro internetovou reklamu. 
Zapomeňte na CTR (click-thru rate), nyní je tu BTR (break-thru rate). 
Reklamní produkty nové generace - aktivní zapojení klientů do Vaąí 
reklamní kampaně v reálném čase. A daląí převratné novinky.
=

V plné úctě,
Totální Duck
CEO reklamní blbentury TotalniDuck, Disc.
http://TotalniDuck.webpark.cz
TotalniDuck@centrum.cz

----------------------------------
Nechcete dostávat e-mail od ©pidly? http://o.centrum.cz/clanek.phtml?id=121.html



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 11. 06. 2003, 16:52 CEST