Takze jste presvedcen o tom, ze to prave Vy vidite vsechno spravne a
nadnarodni firmy co utraceji za marketing stamiliony Kc jsou hloupe a delaji
to zasadne spatne?
Proc je v tom pripade o sve pravde nepresvedcite a nenabidnete jim za 10%
stavajiciho rozpoctu sve sluzby s tim, ze napr. 40% je bude stat prechod ze
soucasneho stavu na ten Vas spravny (bez reklam) a 50% pak usetri?
Jarek Jesenský
www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
----- Original Message -----
From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Sunday, June 08, 2003 1:03 AM
Subject: RE: nakup pres internet
Takto je to utrpení
hned dvojnásobné -- otravné reklamy a nepoužitelný web. Bohužel,
Eurotel není se svou zvrácenou strategií zdaleka sám.
Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 08. 06. 2003, 03:33 CEST