Takze jste presvedcen o tom, ze to prave Vy vidite vsechno spravne a nadnarodni firmy co utraceji za marketing stamiliony Kc jsou hloupe a delaji to zasadne spatne? Proc je v tom pripade o sve pravde nepresvedcite a nenabidnete jim za 10% stavajiciho rozpoctu sve sluzby s tim, ze napr. 40% je bude stat prechod ze soucasneho stavu na ten Vas spravny (bez reklam) a 50% pak usetri? Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Sunday, June 08, 2003 1:03 AM Subject: RE: nakup pres internet Takto je to utrpení hned dvojnásobné -- otravné reklamy a nepoužitelný web. Bohužel, Eurotel není se svou zvrácenou strategií zdaleka sám. Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 08. 06. 2003, 03:33 CEST