Jarek Jesenský - adresa pro konference napsal: > Casem kazdy negativni pocit vyprcha > (i z vojesnke sluzby si pamatuji uz jen > usmevne prihody a na buzeraci a zelene > mozky uz skoro ne :-), ale povedomi o > znacce Audi muze zustat ... Sel byste na tu vojnu znovu a byl byste navic za to ochoten zaplatit cenu noveho Audi? Ale ted vazne. Kdyz jsem vyjimecne prinucen prochazet supermarketem, vidim tam spoustu znacek nejruznejsiho zbozi, ktere bych si nekoupil ani za nic. Pritom jsem to zbozi nikdy nemel, zadnou osobni zkusenost s nim nemam. Dokazu si to tedy vysvetlit jen sice iracionalni, lec velmi silnou nechuti k danym znackam a domnivam se, ze takova nechut ve mne mohla vzniknout jen reklamou, kterou jsem vnimal negativne (i kdyz uz si ji treba vubec nepamatuju). Proto si nemyslim, ze by neexistovala negativni reklama. Existuje a skutecne pusobi negativne. Alespon na nekoho. Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 05. 06. 2003, 23:35 CEST