RE: reklama na lupa.cz. spichnuty ETICKY KODEX

From: Garp (garp@softhome.net)
Date: 19. 05. 2003, 17:45 CEST


"...prestoze je tento banner v souladu s Etickym kodexem internetove
reklamy,
ktery nedavno sestavil SVIT se SPIRem..."

Neni to teda tim, ze Eticky kodex je sestaven "od stolu" a nereflektuje
praxi, kdyz jde "v souladu" povolit urvany banner (bez reakce na pohyb mysi
nad plochou)?

Ja jen, ze hned podle prvniho bodu:

1)Erotickou reklamou se rozumí jakákoliv komunikace erotických služeb a
produktů poskytovaných prostřednictvím internetu i mimo něj.

Si muzu vykladat, ze prsata blondyna je v poradku, kdyz to neni "eroticka
sluzba a produkt".

Co jsem si procetl, tak za vznikem kodexu neni podepsany nikdo z
provozovatelu reklamnich systemu (at komercnich nebo vymenych), kteri, aspon
si myslim, maji dost praktickych zkusenosti s vykladem slovnich definic.
To,  co vzniklo od stolu,  mi prijde jako hodne vesely paskvil i kdyz diky
za nej.

Nechapu ale, proc se nemohli vice "inspirovat" texty z podminek systemu,
ktere uz nejaky patek existuji a svuj ucel plni.
Nebo ze by pro SPIR/SVIT tyto systemy neexistovali?

garp



-----Original Message-----
From: Marek Antoš [mailto:antos@iinfo.cz]
Sent: Monday, May 19, 2003 5:21 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: reklama na lupa.cz


Dobry den,

> Dnesna reklama na lupe, "vyzvanajuci" banner, ma presvedcila, aka az
> moze byt propagacia vtierava. Aspon u mna vyvolalo neustale opakujuce sa
> zvonenie telefonu dost negativnu reakciu, na zaklade

prestoze je tento banner v souladu s Etickym kodexem internetove reklamy,
ktery nedavno sestavil SVIT se SPIRem, souhlasim s Vami, ze uzivatele
zbytecne obtezuje. Behem dneska jsme o tom intenzivne komunikovali se
zadavatelem, ktery nas pocit sdili. Z tohoto duvodu take nechal svuj banner
predelat tak, aby se zvuk ozval pouze pri najezdu mysi - to uz by nikomu
vadit nemelo.

V soucasne chvili je tedy vsechno v poradku, nicmene urcite by bylo vhodne
se zamyslet nad tim, jake by mely byt hranice pouziti zvuku v reklame na
Internetu. Obecne jsme se dosud se zvukovymi bannery setkavali spise
vyjimecne, takze (coby Internet Info) nemame nastavena presna pravidla, jak
se mohou chovat.

Hezky den,
   Marek Antos

---
Marek Antos
Internet Info, s.r.o., Na Strzi 5, 140 00 Praha 4
Web: http://www.iinfo.cz/ | tel: 2 4144 1695 | fax: 2 4144 1697

Lupa * Root * Mesec * Palmserver * Navrcholu
* Slunecnice * Burza * Hokejka * Stavocentrum * Woko


----------------------------------------------------------- reklama -----
Stavite? Chcete stavet? http://www.stavocentrum.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 19. 05. 2003, 21:24 CEST