Ona tiskova reklama se zatim marne snazi dohnat reklamu televizni, nektere prostredky (jako multimedia) ji vsak chybi a Internet je zase ma. Pak je logicka snaha zadavatelu (kdyz uz na ten Internet vubec jdou), snazit se z jeho moznosti dosatat maximum. Televizni reklama je take vetsinou vyrazne hlasitejsi nez samotny film a nuti nas tak neustale regulovat hlasitost (jeste ze mame ty dalkove ovladace :-). Stejne tak se proste bude pouzivat zvuk cim dal tim casteji i v reklame na Internetu. byt samozrejme vzdy bude existovat nejake procento navstevniku, kterym to bude vadit. Majitele reklamnich ploch musi vyvijet maximalni snahu o zisk a tedy jen minimalne omezovat kreativitu zadavatelu, ale zaroven udrzovat kampane snesitelne pro sve ctenare. Ti totiz maji na Internetu rekl bych mnohem vice moznost jak odejit a uz se nevratit, nez u hodne dobreho filmu v televizi, prerusovaneho hodne casto hodne dlouhymi a otravnymi reklamami :-) Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Marek Antoš" <antos@iinfo.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Monday, May 19, 2003 5:21 PM Subject: RE: reklama na lupa.cz > V soucasne chvili je tedy vsechno v poradku, nicmene urcite by bylo vhodne > se zamyslet nad tim, jake by mely byt hranice pouziti zvuku v reklame na > Internetu. Obecne jsme se dosud se zvukovymi bannery setkavali spise > vyjimecne, takze (coby Internet Info) nemame nastavena presna pravidla, jak > se mohou chovat. > > Hezky den, > Marek Antos
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 19. 05. 2003, 20:59 CEST