Re: reklama na lupa.cz

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 19. 05. 2003, 20:59 CEST


Ona tiskova reklama se zatim marne snazi dohnat reklamu televizni, nektere
prostredky (jako multimedia) ji vsak chybi a Internet je zase ma. Pak je
logicka snaha zadavatelu (kdyz uz na ten Internet vubec jdou), snazit se z
jeho moznosti dosatat maximum.
Televizni reklama je take vetsinou vyrazne hlasitejsi nez samotny film a
nuti nas tak neustale regulovat hlasitost (jeste ze mame ty dalkove ovladace
:-). Stejne tak se proste bude pouzivat zvuk cim dal tim casteji i v reklame
na Internetu. byt samozrejme vzdy bude existovat nejake procento
navstevniku, kterym to bude vadit.
Majitele reklamnich ploch musi vyvijet maximalni snahu o zisk a tedy jen
minimalne omezovat kreativitu zadavatelu, ale zaroven udrzovat kampane
snesitelne pro sve ctenare. Ti totiz maji na Internetu rekl bych mnohem vice
moznost jak odejit a uz se nevratit, nez u hodne dobreho filmu v televizi,
prerusovaneho hodne casto hodne dlouhymi a otravnymi reklamami :-)

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz


----- Original Message -----
From: "Marek Antoš" <antos@iinfo.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, May 19, 2003 5:21 PM
Subject: RE: reklama na lupa.cz


> V soucasne chvili je tedy vsechno v poradku, nicmene urcite by bylo vhodne
> se zamyslet nad tim, jake by mely byt hranice pouziti zvuku v reklame na
> Internetu. Obecne jsme se dosud se zvukovymi bannery setkavali spise
> vyjimecne, takze (coby Internet Info) nemame nastavena presna pravidla,
jak
> se mohou chovat.
>
> Hezky den,
>    Marek Antos



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 19. 05. 2003, 20:59 CEST