Simon [SMTP:studio@reklamninoviny.cz] napsal: > jakym zpusobem argumentovat zakladni moznosti > a vyhody prezentace ci inzerce na Internetu pro > drobne podnikatele A proc je chcete presvedcovat? Ja si zakazky na kompletni tvorbu webu velmi peclive vybiram. Pokud nejsem presvedcen, ze je klient ochoten dat do projektu vse, co je potreba, at si hleda dodavatele jinde. Nema smysl, aby mel maly podnikatel slusny web, kdyz pak kontroluje mailbox jednou za tyden. Casteji se mi stava, ze si klient neni jist, zda mu web za penize, ktere od nej chci (nekdy i dvacetinasobek nejnizsi nabidky) prinese adekvatni efekt. V takovem pripade mu dam zaruku na zcela konkretni navratnost investice. Podminkou ale je, ze v otazkach designu a obsahu webu budu mit posledni slovo ja. Klient musi poskytnout potrebne informace, muze (mel by) rici sve nazory ci pozadavky, ale v nemuze rozhodovat o tom, jak web bude vypadat a co na nem bude. Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 16. 05. 2003, 20:30 CEST