Ale potesil. Vitam s povdekem kazdou reakci. Stale se ucim a mam se co ucit. Jen bych nerad, abych svuj cas a finance, kterych malo nevydaval do boje s vetrnymi mlýny. Simon ----- Original Message ----- From: "Jiří Chaloupka" <dev@b2bexpander.com> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, May 16, 2003 8:07 PM Subject: Re: Internet? A k cemu? To mate tezke... podle mne je to vysledek akci typu "Staci si u nas nechat udelat stranky a penize se jen pohrnou" ci ruznych reklam, katalogu a podobne. Mozna to ve sve dobe byl dobry zdroj obzivy pro par jedincu, ale zakaznikum to dost dobre nemohlo prinest kyzeny efekt, a ti na nej nasledne zanevli. Tak jako me byla pred casem prezentovana obrovska vyhodnost bannerove inzerce na jakemsi free webu... Plosne reseni principialne neexistuje, pokud mate byt uspesny musite dobre znat business svych zakazniku, rozumet mu a umet hledat co V KONKRETNIM PRIPADE muze KONKRETNE JEMU internet prinest, a vubec to nemusi byt stranky ci nejaka inzerce. Asi jsem vas nepotesil ... Jirka Dne pátek 16 květen 2003 19:42 jste napsal(a): > Dobry den a prijemny vikend, > vim ze to sem asi nepatri, ale potreboval bych poradit jakym zpusobem > argumentovat zakladni moznosti a vyhody prezentace ci inzerce na Internetu > pro drobne podnikatele, kteri neakceptuji ani nabidky zdarma. Setkavate se > s nazorem cituji " ...ja uz mam stranky na Internetu a vubec to > nefunguje...to ze je to zdarma je hezky, ale ja tomu uz moc neverim..", a > nebo je to jenom specifikum na Plzensku. > > Dekuji za reakce > > Simon -- S pozdravem Jiri Chaloupka ******************** Jiri Chaloupka software engeneer ******************** ----------------------------------------------------------- reklama ----- Obchodujte s akciemi bez rizika ztraty. http://www.burza.cz ------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 16. 05. 2003, 20:28 CEST