---> Bonjour, myslim, ze problem je uz v tom uvazovani, ze by prakticke vyuzivani informacnich technologii mel ucit nejaky specialni predmet. Pocitace se musi dostat do bezneho vyucovani a zadani ukolu nesmi byt schematicke, aby studenti nemohli opisovat. Uzivatel, lhostejno zda student nebo padesatilety urednik, totiz opravdu nehleda nejlepsi reseni, ale reseni funkcni, jak uz psal Marek Prokop. -- =M= > No nevim, ale kdyz vidim co se bezne dele v pocitacove ucebne > na osmiletem gymnaziu. I mezi zaky vyssich rocniku, tak bych > takovym optimistou nebyl. Velkym problemem je velmi caste > zanedbani vyuky informatiky na skolach, ono ucit zaky historii > vyvoje PC a prip. pouzivani dosu , je k nicemu protoze > tito znalosti v praxi nepouziji.
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 09. 05. 2003, 00:43 CEST