Miloš Hovorka [SMTP:miloshovorka@volny.cz] napsal: > jsem rád, za každé upozornění na zajímavou > nabídku. A brání vám v tom případě něco, abyste si zaregistroval odběr reklamních newsletterů z oborů a v množství podle svého gusta? Během hodinky hravě zvládnete si objednat newslettery představující několik desítek až stovek zpráv denně. http://www.google.com/search?q=sign+up+to+our+newsletter&lr= Snad nejste takový "zvrhlík", aby vám vadilo, že to bude *vyžádaná* reklama. > Proč se mi nelíbí zákaz nevyžádané > reklamy? Protože to je zákaz! A já > jsem pro smysluplnou regulaci. Smysluplná regulace v případě spamu znamená jeho zákaz. > Co to je vyžádaná e-mailová reklama? > Jak můžu žádat něco po někom, o kom > nemám tušení, že na internetu existuje? > Jak to funguje v praxi? Když nemáte tušení o tom, jak reklama na internetu funguje, proč na ní tedy máte tak vyhraněné názory? Co si o tom třeba nejdřív něco přečíst? http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=1769 http://www.clickz.com/emailstrategies http://www.clickz.com/em_mkt/em_mkt http://www.clickz.com/em_mkt/enl_strat http://www.antispam.cz/ Zdraví, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 23. 01. 2003, 01:43 CET