Píšete o snůšce mých pitomostí, ale ani s jedním z argumentů jste se řádně nevypořádal. A opět zdůrazňuji: jsem proti zákazu e-mailové reklamy a jsem pro její smysluplnou regulaci (stejně jako je tomu v televizi apod.) Miloš Hovorka -----Original Message----- From: Garp [mailto:garp@softhome.net] Sent: Tuesday, January 21, 2003 10:18 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: Největší blbost je současný stav! Hotova snuska pitomosti, co naklepal p.Hovorka. pardon. Obhajujete spam v one nepozvane nevyzadane forme a zaroven "....neúměrně zvyšovat náklady při příjmu e-mailu, či mne to nějak obtěžovat, tak prostě dotyčné firmy požádám, aby mi už příště nic neposílali. ..." - Ano, jejich dalsi mail se bude opet jmenovat nevyzadany reklamni email (alias spamm), stejne jako ten predchozi. Rozdil bude snad jen ve vasi naivni radosti z dosle posty drive a zoufalstvi ze zaplavy novych a novych uzasnych nabidek. A zaverecna otazka: "Co to je vyzadana e-mailova reklama?" - to asi na internetu nepodnikate ze? Zadny uzivatele sluzby, ctenare/odberatele novinek? Mimochodem, vase ucast v teto konferenci je vasim svobodnym a dobrovolnym aktem pro prijem reklamnich informaci prostrednictvim e-mailu - viz paticka kazdeho prispevku, kterou pouziva provozovatel teto konference pro irelevantni reklamni sdeleni . Dobrovolne se muzete z teto konference odhlasit a takovato reklama od spolecnosti Iinfo vam prestane chodit - na rozdil od spammu, kde se vas na nejakou dobrovolnost a souhlas (disclaim) se zasilanim moznych novinek a reklam neptaji a ptat nebudou. Kdyby si teoreticky zastupce tvujdum.cz dohodl rozeslani mailu s provozovateli sluzeb s uzivateli, majici souhlas techto uzivatelu (napr freemailove sluzby - existence reklamamnich mailu provozovatele zminena v podminkach pri zakladani uctu), tak tady nikdo nerekne ani popel. Proto treba, milej pane, je nekdo ochoten platit si par korun za provoz e-mailovy schranky, aby od provozovatele byl podobnych nezadanych a necekanych veci oprosten. Garp -----Original Message----- From: Miloš Hovorka [mailto:miloshovorka@volny.cz] Sent: Tuesday, January 21, 2003 9:40 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: Největší blbost je současný stav! Vážený pane, jak jste přišel na to, že nevyžádaná reklama e-mailem může zajímat jen okrajovou skupinu uživatelů internetu? Máte to nějak podloženo? Mně osobně např. to zatím nevadí a jsem rád, za každé upozornění na zajímavou nabídku. A takových je nás nesporně dost. Ostatně - stěžuje si na onen reklamní email ještě někdo mimo účastníků této konference? E-mailu byly rozeslány tisíce - kde jsou ty tisíce stížností? Proč ty tisíce nespokojených nepořádají proti oné firmě masová shromáždění na Václaváku a dalších našich náměstích? Proč se mi nelíbí zákaz nevyžádané reklamy? Protože to je zákaz! A já jsem pro smysluplnou regulaci. Na co ten e-mail mám? Já se chci i jeho prostřednictvím prostě neočekávaně dozvídat o zajímavých tipech, akcích apod. Pokud mi to snad bude v budoucnu neúměrně zvyšovat náklady při příjmu e-mailu, či mne to nějak obtěžovat, tak prostě dotyčné firmy požádám, aby mi už příště nic neposílali. Pokud by mou žádost nerespektovali, tak bych teprve potom použil příslušné právní prostředky. A závěrem otázka: Co to je vyžádaná e-mailová reklama? Jak můžu žádat něco po někom, o kom nemám tušení, že na internetu existuje? Jak to funguje v praxi? To snad někdo musí nejdříve vytisknout letáky, kde oznámí, že existuje na té či oné webové stránce a zároveň požádá adresáty, aby mu sdělili, že chtějí zasílat reklamní e-maily? To tu musí být v době bouřlivého rozvoje internetu papír? Miloš Hovorka, www.dane24.cz -----Original Message----- From: Miroslav Kucera [mailto:miroslav.kucera@mobilmedia.cz] Sent: Tuesday, January 21, 2003 1:19 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Zákon má díry - je třeba je zalepit a ne si hrát na internetové hrdiny! Vážení přátele na internetu, zákon o regulaci reklamy je podle mého v oblasti zasílání reklamy e-mailem děravý, plný nedomyšlených věcí a dle mého názoru dokonce brzdící rozvoj internetu. --> Jak muze zakaz nevyzadane reklamy brzdit rozvoj internetu? Je mi vůbec nepochopitelné, jak mohl tento zákon být v takové podobě schválen, když máme u nás tolik odborníků na internet a jeho hrdinných ochránců. --> ti odbornici na internet nesedi v parlamentu. Já bych spíše od těchto "průkopníků" na internetu očekával, že se budou zasazovat o regulaci šíření reklamy prostřednictvím e-mailu např. takovým způsobem, aby to internetu a jeho dalšímu rozšiřování prospělo a to např. tak, že v zákoně bude např. zakotveno, že: - povoleno je nevyžádané zasílání reklamních e-mailu pouze v rozsahu 100 e-mailových adres měsíčně, --> Co je to za blbost? Za prve - jak to chcete overovat a jak dokazete, ze tuto kvotu prekrocil treba o 5 emailu? Za druhe - jak jsem napsal, je to blbost, to je podobny blabol jako kdybyste navrhl, ze ridic osobniho automobilu muze 10x mesicne bez rizika pokuty prekrocit maximalni povolenou rychlost. - při překročení povoleného rozsahu je povinen rozesílatel uhradit každému stěžovateli na nevyžádaný e-mail paušální částku ve výši 10 Kč (pokud je email bez příloh), --> Opet. Jak budete zjistovat povoleny rozsah? Podívejte se do svých poštovních stránek, kolik tam denně najdete nevyžádané reklamy a co s tím děláte? --> Ja ani jednu. Vsechny reklamni letaky jsou na schodech a vezmu si tedy jenom ty, co potrebuji. Navic, stazeni nevyzadane reklamy vas stoji penize za pripojeni (malo, ale stoji). Kolik vas stoji vytazeni letaku ze schranky? A navíc nezapomínejme na to, kolik uživatelů internetu je rádo i za nevyžádaný e-mail, když se jeho prostřednictvím dozví zajímavou informaci. --> To by me zajimalo, kolik takovych uzivatelu je rado. Kdyz mi z 500 nevyzadanych reklam prijde jedina, ktera me zajima, je to snad duvod, proc ji povolit? Závěr : reklamu prostřednictvím e-mailu logickým způsobem regulovat a nikoliv ji de facto zakázat, jak činí dnešní podoba zákona. --> Regulovat, regulovat, regulovat, lide by chteli vsechno regulovat. Proc se vam nelibi ZAKAZ NEVYZADANE REKLAMY? Proc by mam tolerovat reklamu na neco, co vubec nepotrebuji a take nechci?! Bavime se porad o NEVYZADANE reklame, ano? Predstavte si dalekou budoucnost, kdy si treba pustite DVD s nejakym filmem, a nahle, film se prerusi nejakou reklamu poslanou od mistni reklamni agentury, ackoli jste nic takoveho nechteli. Reklama se vam posle jenom proto, ze mate prave pusteny DVD prehravac. A navic - takovych reklam muze byt treba i 100 do hodiny. To by vam nevadilo? MK ----------------------- reklama ----- Nahlednete ceskemu Internetu pod poklicku. http://www.lupa.cz ------------------------------------------------------------------------ - Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ --- Příchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002 --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002 ----------------------------------------------------------- reklama ----- Cesky Internet pod Lupou! http://www.lupa.cz ------------------------------------------------------------------------ - Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ ----------------------------------------------------------- reklama ----- Proniknete do sveta Linuxu. http://www.root.cz ------------------------------------------------------------------------ - Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ --- Příchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002 --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.408 / Virová báze: 230 - datum vydání: 24.10.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 21. 01. 2003, 22:38 CET