Cesky spam, ktereho je jeste malo, bych snesl. Mne mnohem vice vadi one-night spammy. :-) A z tech si zadnych deset korun nevezmu. :-( Btw, chtel bych videt, kdo by prevadel 10 Kc. Vzdyt ty naklady by byly vyssi! Rob http://www.robertnemec.com ----- Original Message ----- From: "Miloš Hovorka" <miloshovorka@volny.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, January 21, 2003 12:57 PM Subject: RE: Zákon má díry - je třeba je zalepit a ne si hrát na internetové hrdiny! Vážení přátele na internetu, zákon o regulaci reklamy je podle mého v oblasti zasílání reklamy e-mailem děravý, plný nedomyšlených věcí a dle mého názoru dokonce brzdící rozvoj internetu. Je mi vůbec nepochopitelné, jak mohl tento zákon být v takové podobě schválen, když máme u nás tolik odborníků na internet a jeho hrdinných ochránců. Já bych spíše od těchto "průkopníků" na internetu očekával, že se budou zasazovat o regulaci šíření reklamy prostřednictvím e-mailu např. takovým způsobem, aby to internetu a jeho dalšímu rozšiřování prospělo a to např. tak, že v zákoně bude např. zakotveno, že: - povoleno je nevyžádané zasílání reklamních e-mailu pouze v rozsahu 100 e-mailových adres měsíčně, - při překročení povoleného rozsahu je povinen rozesílatel uhradit každému stěžovateli na nevyžádaný e-mail paušální částku ve výši 10 Kč (pokud je email bez příloh), - apod. Podívejte se do svých poštovních stránek, kolik tam denně najdete nevyžádané reklamy a co s tím děláte? A navíc nezapomínejme na to, kolik uživatelů internetu je rádo i za nevyžádaný e-mail, když se jeho prostřednictvím dozví zajímavou informaci. Závěr : reklamu prostřednictvím e-mailu logickým způsobem regulovat a nikoliv ji de facto zakázat, jak činí dnešní podoba zákona. Miloš Hovorka, www.dane24.cz --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.443 / Virová báze: 248 - datum vydání: 10.1.2003
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 21. 01. 2003, 13:15 CET