> Milý pane Pallasi, opět jste se tady vynořil jako tvor z > prehistorických > časů se svou oblíbenou tezí, že "největší rovná se > nejnavštěvovanější". > Zkuste prosím už konečně vzít na vědomí, že to je pouze vaše > teze, kterou > tady nikdo nesdílí, která nikdy neplatila (jen si to nějakou > dobu mysleli > investoři), neplatí a platit nebude. U e-komerčních subjektů > je "velikost" > dána jen a pouze tržbami (obrat/zisk) > Jiří Hlavenka Dobry den, Vase teorie o "velikosti" merena poctem sortimentu ci poctem klientu je velmi dobre aplikovatelna na e-commerce servery, aukce, obchody atp. Tam bych s Vami bezezbytku souhlasil. Ale u zpravodajskych webu s Vami rozhodne souhlasit nemohu. A to ani tehdy, kdybyste to meril ziskem, obratem, trzbami. Kdo je vetsi, Penize nebo Finance? Finance maji dvojnasobnou navstevnost, a to mereno jakymkoliv obvyklym ukazatelem. Jsou dle meho tedy "vetsi". To ale samozrejme nemusi znamenat "uspesnejsi", "vynosnejsi", "ziskovejsi" atp. To je dle meho uplne jine meritko. Kdyz totiz vezmete v uvahu premisu, ze meritkem "uspechu" (zisk, obliba, trzby atp.) neni "velikost" (jak krasne dvojsmyslne :-)), pak musite take uznat, ze meritkem "velikosti" neni "uspech". Ja tvrdim, ze jsou to dve rozdilne veci. Kdo tvrdi, ze jeho zpravodajsky web je "vetsi" nez konkurent, a pritom mysli "uspech", lze. Kdo tvrdi, ze je "uspesnejsi", a pritom mysli "velikost", lze take. David Spinar Internet Info, s.r.o.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 17. 12. 2002, 13:30 CET