RE: www.kasa.cz

From: David Spinar (spinar@iinfo.cz)
Date: 17. 12. 2002, 13:30 CET


> Milý pane Pallasi, opět jste se tady vynořil jako tvor z 
> prehistorických
> časů se svou oblíbenou tezí, že "největší rovná se 
> nejnavštěvovanější".
> Zkuste prosím už konečně vzít na vědomí, že to je pouze vaše 
> teze, kterou
> tady nikdo nesdílí, která nikdy neplatila (jen si to nějakou 
> dobu mysleli
> investoři), neplatí a platit nebude. U e-komerčních subjektů 
> je "velikost"
> dána jen a pouze tržbami (obrat/zisk)
> Jiří Hlavenka

Dobry den,
Vase teorie o "velikosti" merena poctem sortimentu ci poctem klientu je
velmi dobre aplikovatelna na e-commerce servery, aukce, obchody atp. Tam
bych s Vami bezezbytku souhlasil. Ale u zpravodajskych webu s Vami
rozhodne souhlasit nemohu. A to ani tehdy, kdybyste to meril ziskem,
obratem, trzbami.
Kdo je vetsi, Penize nebo Finance? Finance maji dvojnasobnou
navstevnost, a to mereno jakymkoliv obvyklym ukazatelem. Jsou dle meho
tedy "vetsi". To ale samozrejme nemusi znamenat "uspesnejsi",
"vynosnejsi", "ziskovejsi" atp. To je dle meho uplne jine meritko.
Kdyz totiz vezmete v uvahu premisu, ze meritkem "uspechu" (zisk, obliba,
trzby atp.) neni "velikost" (jak krasne dvojsmyslne :-)), pak musite
take uznat, ze meritkem "velikosti" neni "uspech". 
Ja tvrdim, ze jsou to dve rozdilne veci. Kdo tvrdi, ze jeho zpravodajsky
web je "vetsi" nez konkurent, a pritom mysli "uspech", lze. Kdo tvrdi,
ze je "uspesnejsi", a pritom mysli "velikost", lze take.
David Spinar
Internet Info, s.r.o.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 17. 12. 2002, 13:30 CET