RE: www.kasa.cz

From: Matousek Petr (Petr.Matousek@idnes.cz)
Date: 17. 12. 2002, 13:18 CET


Obecně musím s tím co píąeą souhlasit. Nicméně je pravda, ľe někdy je potřeba nejprve získat podíl na trhu a pak začít vydělávat.

Petr Matouąek

-----Original Message-----
From: Hlavenka Jiri [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz]
Sent: Tuesday, December 17, 2002 12:24 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: www.kasa.cz


Ahoj Petře,
pokud něco napsali v Marketing a Media a nesouhlasíą s tím, tak je nutno se
obrátit na Marketing a Media. Ta věta není naąím vyjádřením, ale nemůľu
říci, ľe bych s ní nesouhlasil, nebo» přesně uvádí, z jakého pohledu je
velikost obchodu hodnocena. Kdeľto pro milého pana Pallase to je, jak se
zdá, kritérium jediné (ľádné daląí zatím neuvedl).

Návątěvnost určitě není bezvýznamná. Ale to tvé "s trochou umu" je určitě
značné podcenění obtíľnosti přetavení návątěvnosti v podnikatelskou
úspěąnost. Kdyľ si dáą na jednu stranu weby, které se honí  nebo dříve
honily předevąím za návątěvností (některé portály, chaty, seznamky, bazary,
koneckonců i idnes v první vlně expanze) a sečteą si jejich bilanci, dojdeme
i v českých poměrech k nemalému zápornému číslu, odhadl bych na spálenou
čtvrt miliardu korun. (Coľ je na domácí poměry gigantická suma a moľná by
stálo za to o ní zde víc diskutovat, namísto jalovostí, jestli je větąí
Vetera nebo Aukce.cz)

Na druhé straně internetová podnikání, která si s honbou za návątěvností
vůbec nedělala hlavu, ale soustředila se na vlastní podnikatelský model
(obchody, webhostéři, weboví integrátoři, některé daląí sluľby), profitují,
nikdo jim ľádné peníze nedal a musí se od začátku ľivit sami. To jenom milý
pan Pallas se stále domnívá, ľe něco z něčeho dotujeme, a jaksi si nevąiml,
ľe internetové věci jsou uľ nějakou dobu v separátní firmě, která ľádné
mlíko od matky nedostává.

----- Original Message -----
From: "Matousek Petr" <Petr.Matousek@idnes.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, December 17, 2002 11:50 AM
Subject: RE: www.kasa.cz


Jirko,

tentokrát mi to nedá. V některém z posledních Marketing a media jsem si četl
článek o Vltavě. Začíná asi takto: "Vltava.cz obsluhuje cca 107 tisíc
registrovaných zákazníků, z nichľ kaľdý nakoupil minimálně jednou. Z tohoto
pohledu je je Vltava největąí obchod u nás."

Taky tam nevidím nic o penězích, které jsou nejdůleľitějąí. Dávám spíą
zapravdu tobě, ľe  peníze jsou hlavní měřítko. Ale kde je návątěvnost, tam s
trochou umu mohou přijít i peníze. Speciálně pokud jde o elektronický
obchod. Takľe tak úplně jasné to není.

Petr Matouąek

-----Original Message-----
From: Hlavenka Jiri [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz]
Sent: Tuesday, December 17, 2002 10:46 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: www.kasa.cz


Milý pane Pallasi, opět jste se tady vynořil jako tvor z prehistorických
časů se svou oblíbenou tezí, ľe "největąí rovná se nejnavątěvovanějąí".
Zkuste prosím uľ konečně vzít na vědomí, ľe to je pouze vaąe teze, kterou
tady nikdo nesdílí, která nikdy neplatila (jen si to nějakou dobu mysleli
investoři), neplatí a platit nebude. U e-komerčních subjektů je "velikost"
dána jen a pouze trľbami (obrat/zisk), případně jako pomocná, nikdy ne
hlavní kritéria "velikosti" lze pouľít moľná počet zákazníků a ąíři
sortimentu. Měřeno touto logikou je největąím hotelem v ČR park před Hlavním
nádraľím v Praze.

A pokud se tady opět otíráte o Aukci: prodalo se na ní 47 000 kusů zboľí a
má 32 000 registrovaných uľivatelů, nakupujících nebo prodávajících. To jsou
obchodní výsledky obchodního serveru - podstatné pro hodnocení jeho
velikosti. Vatera má moľná jakousi návątěvnost vlivem toho, ľe je na Atlasu,
prodává fazole atd. - "nahonit" návątěvnost například přes fazole a vánoční
soutěľe opravdu není těľké. Ale jaký to má smysl? Nakonec vľdy stejně
rozhodne ekonomická výkonnost. A zde je Vatera.cz stejně bezvýznamná jako
Aukce.cz, stejně jako weby typu bazar.cz, nebo» jsou to vąechno weby s
bezvýznamnými, zanedbatelnými příjmy a dnes bez jakékoli vyhlídky do
budoucna - pokud by své sluľby zpoplatnily, zajdou do čtrnácti dnů na úbytě.
Neplatí to ovąem pro Annonce.cz, coľ je stejně jako Avizo.cz skvělý support
pro výnosné kamenné podnikání - vydávání inzertních novin.



----- Original Message -----
From: "jiri pallas" <jiri@pallas.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>; "'Miroslav Kucera'" <miroslav.kucera@mobilmedia.cz>
Sent: Tuesday, December 17, 2002 10:00 AM
Subject: SV: www.kasa.cz


Je to stejne jako kdyz Annonce tvrdi, ze jsou nejvetsi inzertni server
na internetu (nase Seznamka.cz+Bazar.cz+Byty.cz jsou dvakrat
navstevovanejsi), nebo kdyz obchodni dum Patro rika v placene inzerci na
Seznamu ... nejvetsi obchodni dum presto, ze nase Kvanto.cz je prubezne
navstevovanejsi.
Pokud by se clovek pidil po tom proc to ti ci oni o sobe tvrdi, tak
treba zjisti, ze Kasa prodavala jiz pred peti lety pod jinym jmenem,
Annonce maji nejvice inzeratu a tim meri svou velikost no a Patro v
tydnu kdy za to krvave Seznamu plati, obcas opravdu predbehne Kvanto.
Ostatne ani Aukce.cz nejsou nejvetsi aukcni server ac to o sobe tvrdi -
viz audit - Vatera.cz je vetsi. Prikladu se najit hodne, ale nejspise si
z toho nikdo nic nedela.
Jiri Pallas

----------
From: Miroslav Kucera [mailto:miroslav.kucera@mobilmedia.cz]
Subject: www.kasa.cz

Zdravim,

jiste jste zaznamenali soutez na mobilmanii s internetovym obchodem
Kasa.cz,
kde se pise, cituji: "Obchodní dům KASA.cz, jeden z předních
internetových
prodejců s pětiletou tradicí". Jak pohlizite na tyto informace s
ohledem, ze
Kasa.cz urcite neni jeden z prednich internetovych prodejcu a uz vubec
ne z
petiletou tradici (napr. domena byla registrovana 9.4.1999).

Navic, uz parkrat jsem chtel u nich nakoupit, ale vzdy, kdyz jsem
kontaktoval nejakyho cloveka s prosbou o dalsi informace (Pro dalsi
informace si napise osobe XY), nikdy jsem se nedockal odpovedi, takze
jsem
tam nikdy nic nekoupil.

MK



---
Odchozi zprava neobsahuje viry.
Zkontrolovano antivirovym systemem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.427 / Virova baze: 240 - datum vydani: 6.12. 2002



----------------------------------------------------------- reklama -----
Objednejte si software na Slunecnici. http://www.slunecnice.cz/shop.php4
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

----------------------------------------------------------- reklama -----
Kde si pujcit? Kde sporit? Kde se pojistit? http://www.mesec.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


----------------------------------------------------------- reklama -----
Mate radi reklamu? Nebo ji nesnasite? http://www.vajicko.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

----------------------------------------------------------- reklama -----
Inzerce v oblasti mobilni komunikace? Jedine na Palmserveru!
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 17. 12. 2002, 13:18 CET