Re: uvaha

From: nokia@logo4u.cz
Date: 13. 12. 2002, 15:47 CET


Ba naopak, ja jako obchodnik jsem drive vzdy jen snil, jak ziskat informaci
o tom, kolik lidi si vubec precetlo informace na mych billboardech. Delal
jsem tedy maximum pro to, abych to bez nejakych drahych pruzkumu zjistil.
Tiskovou inzerci take delam uz asi 12 let vetsinou takovou, abych mel
zpetnou reakci, takze Internet a meritelnost kampani mi prijde jako naprosto
jedinecna zalezitost. Samozrejme ze nestaci jen "klikavost" sama o sobe, ale
budme radi, ze tyto moznosti jsou.

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz




> Ale stejne posuzovat vetsinu kampani podle kliknuti mi prijde tak trochu
na
> hlavu postavene. :o)



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 13. 12. 2002, 15:47 CET