RE: uvaha

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 13. 12. 2002, 15:27 CET


Kolik vam to vyslo? Kdysi jsem to meril take (mam dokonce pocit, ze to vyslo na Lupe), a ztrata byla nejakych 15 % (BTW zhruba stejna ztrata, jako pocet ztracenych impresi pri propojeni dvou reklamnich systemu ci pri redirectu na reklamni objekt, ktery se pouziva pri mereni reklamnich kampani iDotem). Problem je samozrejme v netrpelivem uzivateli, ktery misto cekani radeji jde jinam :-)
Jirka Lahvicka, jirka@lahvicka.cz

> -----Original Message-----
> From: Tomas Urbanek [mailto:tomas.urbanek@iaudit.info] 
> Sent: Friday, December 13, 2002 3:15 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: uvaha
> 
> 
> Zdravim,
> pri nedavnem mereni jedne vetsi kampane jsme zjistili, ze 
> pomer "kliku" a
> skutecne navstevy cilovehu webu neni zrovna 1:1. Otazkou je, kde je
> problem...
> 
> Tomas Urbanek, iAudit
> 
> -----Original Message-----
> From: Ina Koldová [mailto:koldova@mamedia.cz]
> Sent: Friday, December 13, 2002 10:22 AM
> To: reklama@nawebu.cz; nokia@logo4u.cz
> Subject: RE: uvaha
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 13. 12. 2002, 15:27 CET