Kolik vam to vyslo? Kdysi jsem to meril take (mam dokonce pocit, ze to vyslo na Lupe), a ztrata byla nejakych 15 % (BTW zhruba stejna ztrata, jako pocet ztracenych impresi pri propojeni dvou reklamnich systemu ci pri redirectu na reklamni objekt, ktery se pouziva pri mereni reklamnich kampani iDotem). Problem je samozrejme v netrpelivem uzivateli, ktery misto cekani radeji jde jinam :-) Jirka Lahvicka, jirka@lahvicka.cz > -----Original Message----- > From: Tomas Urbanek [mailto:tomas.urbanek@iaudit.info] > Sent: Friday, December 13, 2002 3:15 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: uvaha > > > Zdravim, > pri nedavnem mereni jedne vetsi kampane jsme zjistili, ze > pomer "kliku" a > skutecne navstevy cilovehu webu neni zrovna 1:1. Otazkou je, kde je > problem... > > Tomas Urbanek, iAudit > > -----Original Message----- > From: Ina Koldová [mailto:koldova@mamedia.cz] > Sent: Friday, December 13, 2002 10:22 AM > To: reklama@nawebu.cz; nokia@logo4u.cz > Subject: RE: uvaha >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 13. 12. 2002, 15:27 CET