RE: uvaha

From: Tomas Urbanek (tomas.urbanek@iaudit.info)
Date: 13. 12. 2002, 15:15 CET


Zdravim,
pri nedavnem mereni jedne vetsi kampane jsme zjistili, ze pomer "kliku" a
skutecne navstevy cilovehu webu neni zrovna 1:1. Otazkou je, kde je
problem...

Tomas Urbanek, iAudit

-----Original Message-----
From: Ina Koldová [mailto:koldova@mamedia.cz]
Sent: Friday, December 13, 2002 10:22 AM
To: reklama@nawebu.cz; nokia@logo4u.cz
Subject: RE: uvaha


To je pravda, nicmene dobrym protiargumentem je, jak zde zaznelo vcera,
dosti presna meritelnost uspesnosti kampane a moznost platit za uspesnost.
Asi zde neni nikdo, kdo by si delal iluze o internetu coby o zazracnem
reklamnim mediu. Nicmene pokud se zamyslite, kdo na stranky chodi (a od toho
jsou tu vyzkumy jako netprojekt) a jakym zpusobem tyto lidi interaktivne
zapojit do reklamy, pak je celkem jednoduche prijit na to, jak, pro koho a
kde inzerovat.
Co se tyce flashovych reklam, ktere ruzne litaji po obrazovce tak z vlastni
zkusenosti mohu uvest zajimavy priklad - reklama v podobe pop up okna mela u
nas nulovou uspesnost, naopak ruzne letajici potvory, hi splashe jsou nad
prumerem uspesnosti.

 Ina Koldová
www.mamedia.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 13. 12. 2002, 15:17 CET