Zdravim, pri nedavnem mereni jedne vetsi kampane jsme zjistili, ze pomer "kliku" a skutecne navstevy cilovehu webu neni zrovna 1:1. Otazkou je, kde je problem... Tomas Urbanek, iAudit -----Original Message----- From: Ina Koldová [mailto:koldova@mamedia.cz] Sent: Friday, December 13, 2002 10:22 AM To: reklama@nawebu.cz; nokia@logo4u.cz Subject: RE: uvaha To je pravda, nicmene dobrym protiargumentem je, jak zde zaznelo vcera, dosti presna meritelnost uspesnosti kampane a moznost platit za uspesnost. Asi zde neni nikdo, kdo by si delal iluze o internetu coby o zazracnem reklamnim mediu. Nicmene pokud se zamyslite, kdo na stranky chodi (a od toho jsou tu vyzkumy jako netprojekt) a jakym zpusobem tyto lidi interaktivne zapojit do reklamy, pak je celkem jednoduche prijit na to, jak, pro koho a kde inzerovat. Co se tyce flashovych reklam, ktere ruzne litaji po obrazovce tak z vlastni zkusenosti mohu uvest zajimavy priklad - reklama v podobe pop up okna mela u nas nulovou uspesnost, naopak ruzne letajici potvory, hi splashe jsou nad prumerem uspesnosti. Ina Koldová www.mamedia.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 13. 12. 2002, 15:17 CET