> ad - pak tu jeste mate mediazastupitelstvi a pokud mate smlouvu o exkluzivnim > zastupovani jednim, tak se nedockate kampane od te druhe na trhu (leda ze by > to nakoupily pres medialku) Coz v planech pro full servisove agentury neni vyjimecna zalezitost. honza ---------- Original Text ---------- From: "Symersky, Tomas" <tomas.symersky@omd.cz>, on 10.12.2002 09:18: ja si myslim (z pozice medialky), ze je problem take v tom, ze nenajdete od serveru C, D, E, F,... sociodemograficka data o ctenarich serveru a o serveru samotnem take nic moc ... mate je jen o serverech A a B - proc se nesnazi tyto servery mit data v nejdulezitejsich pruzkumech? jaka agentura vam zaradi server bez dat? jak obhajite u klienta server C a D, kdyz nevite o serveru nic? klient chce data, data, data - ne vztahy medialky se servery a jejich obedy!!! nemuzu souhlasit, ze medialky neplanuji plosne (jsou tu jen snad dve, ktere znaji jen Seznam a iDnes a kdyz naplanuji neco na Centrum nebo Atlas, tak je to pro ne mimoradny vykon pro klienta) - planuji podle zadani klienta (cilova skupina, medialni chovani CS, cil kampane,...) a tak se muze stat, ze plan obsahuje 60 serveru od 40 dodavatelu - pak je ale otazkou, zda-li to za ty penize nedat na Seznam HP, kde oslovite "stejny ne-li vyssi" pocet hlav z cilove skupiny i pres vysoky odpad pak tu jeste mate mediazastupitelstvi a pokud mate smlouvu o exkluzivnim zastupovani jednim, tak se nedockate kampane od te druhe na trhu (leda ze by to nakoupily pres medialku) -----Původní zpráva----- Od: Jiri Pallas, Praha [mailto:jiri@pallas.cz] Odesláno: 10. prosince 2002 9:08 Komu: reklama@nawebu.cz Předmět: RE: všichni 3 Nemyslite, ze dulezitejsi nez "osobni setkani a jednani" je to aby medialka vyhledala zakaznikovi co nejlepsi umisteni reklamy za jeho penize? Jestli toho dosahne tim, ze sporada zadarmo desaty obed v lepsi restauraci se zastupcem firmy, kterou pravidelne prodava a nebo obetuje cas na to aby se rozhledl po internetu a zjistil, ze existuje levnejsi alternativa, je dano k uvaze navstevnikum teto konference. Signaly - to je dobra pripominka. I ta medialka dostala signaly a spolu s nimi zakaznikovy penize....ani nemusim koukat do prirucek abych uhodl, ze za ne chce zakaznik maximalni uzitek a ne umisteni podle toho s kym medialka stoluje. Tim nechci rici, ze tri operatori soucasne na HP Centra jsou spatne. Treba bylo cilem otupit reklamu konkurence. Jiri Pallas -----Original Message----- From: Garp [mailto:garp@softhome.net] Sent: Monday, December 09, 2002 11:40 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: všichni 3 No vam nekdo slapl na kuri oko. Ze se reklama hodi frantovi nez panu XYZ je prece logicke - od ceho jsou osobni setkani a jednani?? Podsouvat medialkam, ze vyuzivaji ze "klient neni internetove tak na vysi" - no to snad jde jednou, dvakrat, ale stavet na tom? No to je renonc ne? Jako vsude plati ze nekdo proste ma a nekdo nema. A hranice je asi obcas dosti prikra (chcete-li drasticka). Byt vama, tak honem zanorim nos do prirucek o sprave zakazniku a zkonttroluju prani a signali drivejsich zakazniku. Treba zlaty dul je tam, jen vam jaksi usel pod rukama. garp --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.393 / Virová báze: 223 - datum vydání: 30.9.2002 ----------------------------------------------------------- reklama ----- Mate radi reklamu? Nebo ji nesnasite? http://www.vajicko.cz ------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ --- Příchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.427 / Virová báze: 240 - datum vydání: 6.12.2002 --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.427 / Virová báze: 240 - datum vydání: 6.12.2002 ----------------------------------------------------------- reklama ----- Jak si vybrat remeslnika a nenaletet? http://www.stavocentrum.cz ------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 12. 2002, 10:52 CET