RE: všichni 3

From: Pavel ILLICHMANN (pavel.illichmann@triax.cz)
Date: 10. 12. 2002, 10:33 CET


Ale tady prece nikdo nemluvi o uplaceni a pitomosti. Jenom spise o trochu
lenosti. Vzdyt si to priznejme, proc si pridelavat praci, kdyz to jde delat
v tom zavedenem systemu. Proc nabizet klientovi nejakou extravaganci v
podobe specialniho cileni, ktera stoji velke mnozstvi prace, kdyz je daleko
jednodussi poslat bannery a to v nejruznejsich formach a ten klient uz dnes
zaplat pambu vi co je banner (a dnes uz jsme dosli tak daleko ze vi dokonce
co to je i skyscraper!!!).

Ale abych nehanil jenom medialky, nebudou me mit rady :-))) je to taky hodne
v tech klientech. On nema cas sledkovat ty zbesile zmeny, ktere se deji v
internetove reklame. V televizi/tisku je to vcelku jasne a zavedene. Ale na
internetu se jen za posledni rok vystridalo asi 10 formatu. To si ten
klient, pokud tedy neni fanda na internet, nemuze pamatovat ani nahodou. A
pak to skonci v tom zavedem systemu = at to ta medialka udela jak uzna
nejlepe.....A jsme zase na zacatku, protoze pokud ta medialka neni extremne
kreativni tak se nepretrhne a pokud neni velmi pevna vazba mezi medialkou a
zastupcem serveru, tak proste server ostrouha....Ale to prece Jiri vis velmi
dobre :-))

Pavel ILLICHMANN
Triax CZ s.r.o.

-----Original Message-----
From: Hlavenka Jiri [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz]
Sent: Tuesday, December 10, 2002 10:12 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: všichni 3


Představa, jak jde server na oběd, je půvabná. Co si dá, smažené elektróny s
iontovým nápojem?

Zmíněné "servery" se zde vyjadřují obvykle ve smyslu, že mediálka je pitomá,
agentura uplacená a klient je navedený hlupák. Tuto konferenci čtou
mediálky, agentury i klienti, takže už tento názor zmíněných "server" znají.
Proč jim platit obědy, aby se to dozvěděli ještě jednou? Vždyť by jim tyto
servery, které se zde tak rozčilují, ještě mohly dát i do nosu.

----- Original Message -----
From: "Jiri Pallas, Praha" <jiri@pallas.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, December 10, 2002 9:38 AM
Subject: RE: všichni 3


> Proc se nepodivat na fakta? Seznamka nebo CD-R jsou v auditech, data maji,
> ale kampane, ktere by se tam mely objevovat najdete na serverech, ktere ma
> vyrazne vyssi ceny, vyrazne nizsi navstevnost a horsi cilovou skupinu ve
> vztahu k obsahu reklamy.
> Jsem mozna na tenkem lede, ale kus kolace, ktery si medialka ukusuje by
mel
> stacit aby v opripade nedostatku dat na to, aby medialka metodicky pomohla
> serveru vhodnemu pro umisteni reklamy, treba ho pozvala na obed...a tam mu
> dala dobre rady.
>
> Jiri Pallas
>
>
> -----Original Message-----
> From: Symersky, Tomas [mailto:tomas.symersky@omd.cz]
> Sent: Tuesday, December 10, 2002 9:18 AM
> To: 'reklama@nawebu.cz'
> Subject: RE: všichni 3
> Importance: High
>
>
> ja si myslim (z pozice medialky), ze je problem take v tom, ze nenajdete
od
> serveru C, D, E, F,... sociodemograficka data o ctenarich serveru a o
> serveru samotnem take nic moc ... mate je jen o serverech A a B - proc se
> nesnazi tyto servery mit data v nejdulezitejsich pruzkumech? jaka agentura
> vam zaradi server bez dat? jak obhajite u klienta server C a D, kdyz
nevite
> o serveru nic? klient chce data, data, data - ne vztahy medialky se
servery
> a jejich obedy!!!
>
> nemuzu souhlasit, ze medialky neplanuji plosne (jsou tu jen snad dve,
ktere
> znaji jen Seznam a iDnes a kdyz naplanuji neco na Centrum nebo Atlas, tak
je
> to pro ne mimoradny vykon pro klienta) - planuji podle zadani klienta
> (cilova skupina, medialni chovani CS, cil kampane,...) a tak se muze stat,
> ze plan obsahuje 60 serveru od 40 dodavatelu - pak je ale otazkou, zda-li
to
> za ty penize nedat na Seznam HP, kde oslovite "stejny ne-li vyssi" pocet
> hlav z cilove skupiny i pres vysoky odpad
>
> pak tu jeste mate mediazastupitelstvi a pokud mate smlouvu o exkluzivnim
> zastupovani jednim, tak se nedockate kampane od te druhe na trhu (leda ze
by
> to nakoupily pres medialku)
>
>
>
> -----Původní zpráva-----
> Od: Jiri Pallas, Praha [mailto:jiri@pallas.cz]
> Odesláno: 10. prosince 2002 9:08
> Komu: reklama@nawebu.cz
> Předmět: RE: všichni 3
>
>
> Nemyslite, ze dulezitejsi nez "osobni setkani a jednani" je to aby
medialka
> vyhledala zakaznikovi co nejlepsi umisteni reklamy za jeho penize? Jestli
> toho dosahne tim, ze sporada zadarmo desaty obed v lepsi restauraci se
> zastupcem firmy, kterou pravidelne prodava a nebo obetuje cas na to aby se
> rozhledl po internetu a zjistil, ze existuje levnejsi alternativa, je dano
k
> uvaze navstevnikum teto konference. Signaly - to je dobra pripominka. I ta
> medialka dostala signaly a spolu s nimi zakaznikovy penize....ani nemusim
> koukat do prirucek abych uhodl, ze za ne chce zakaznik maximalni uzitek a
ne
> umisteni podle toho s kym medialka stoluje.
> Tim nechci rici, ze tri operatori soucasne na HP Centra jsou spatne. Treba
> bylo cilem otupit reklamu konkurence.
>
>
> Jiri Pallas
>
> -----Original Message-----
> From: Garp [mailto:garp@softhome.net]
> Sent: Monday, December 09, 2002 11:40 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: všichni 3
>
>
> No vam nekdo slapl na kuri oko.
>
> Ze se reklama hodi frantovi nez panu XYZ je prece logicke - od ceho jsou
> osobni setkani a jednani??
>
> Podsouvat medialkam, ze vyuzivaji ze "klient neni internetove tak na
vysi" -
> no to snad jde jednou, dvakrat, ale stavet na tom? No to je renonc ne?
>
> Jako vsude plati ze nekdo proste ma a nekdo nema. A hranice je asi obcas
> dosti prikra (chcete-li drasticka).
>
> Byt vama, tak honem zanorim nos do prirucek o sprave zakazniku a
> zkonttroluju prani a signali drivejsich zakazniku. Treba zlaty dul je tam,
> jen vam jaksi usel pod rukama.
>
> garp
>
>
> ---
> Odchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.393 / Virová báze: 223 - datum vydání: 30.9.2002
>
>
> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Mate radi reklamu? Nebo ji nesnasite? http://www.vajicko.cz
> -------------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
> ---
> Příchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.427 / Virová báze: 240 - datum vydání: 6.12.2002
>
>
> ---
> Odchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.427 / Virová báze: 240 - datum vydání: 6.12.2002
>
>
> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Jak si vybrat remeslnika a nenaletet? http://www.stavocentrum.cz
> -------------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
> ---
> Příchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.393 / Virová báze: 223 - datum vydání: 30.9.2002
>
> ---
> Odchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.393 / Virová báze: 223 - datum vydání: 30.9.2002
>
>
> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Vse, co potrebujete vedet o ceskem Internetu. http://www.lupa.cz
> -------------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

----------------------------------------------------------- reklama -----
Jak si vybrat remeslnika a nenaletet? http://www.stavocentrum.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.427 / Virová báze: 240 - datum vydání: 6.12.2002

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.427 / Virová báze: 240 - datum vydání: 6.12.2002



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 12. 2002, 10:33 CET