Představa, jak jde server na oběd, je půvabná. Co si dá, smažené elektróny s iontovým nápojem? Zmíněné "servery" se zde vyjadřují obvykle ve smyslu, že mediálka je pitomá, agentura uplacená a klient je navedený hlupák. Tuto konferenci čtou mediálky, agentury i klienti, takže už tento názor zmíněných "server" znají. Proč jim platit obědy, aby se to dozvěděli ještě jednou? Vždyť by jim tyto servery, které se zde tak rozčilují, ještě mohly dát i do nosu. ----- Original Message ----- From: "Jiri Pallas, Praha" <jiri@pallas.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, December 10, 2002 9:38 AM Subject: RE: všichni 3 > Proc se nepodivat na fakta? Seznamka nebo CD-R jsou v auditech, data maji, > ale kampane, ktere by se tam mely objevovat najdete na serverech, ktere ma > vyrazne vyssi ceny, vyrazne nizsi navstevnost a horsi cilovou skupinu ve > vztahu k obsahu reklamy. > Jsem mozna na tenkem lede, ale kus kolace, ktery si medialka ukusuje by mel > stacit aby v opripade nedostatku dat na to, aby medialka metodicky pomohla > serveru vhodnemu pro umisteni reklamy, treba ho pozvala na obed...a tam mu > dala dobre rady. > > Jiri Pallas > > > -----Original Message----- > From: Symersky, Tomas [mailto:tomas.symersky@omd.cz] > Sent: Tuesday, December 10, 2002 9:18 AM > To: 'reklama@nawebu.cz' > Subject: RE: všichni 3 > Importance: High > > > ja si myslim (z pozice medialky), ze je problem take v tom, ze nenajdete od > serveru C, D, E, F,... sociodemograficka data o ctenarich serveru a o > serveru samotnem take nic moc ... mate je jen o serverech A a B - proc se > nesnazi tyto servery mit data v nejdulezitejsich pruzkumech? jaka agentura > vam zaradi server bez dat? jak obhajite u klienta server C a D, kdyz nevite > o serveru nic? klient chce data, data, data - ne vztahy medialky se servery > a jejich obedy!!! > > nemuzu souhlasit, ze medialky neplanuji plosne (jsou tu jen snad dve, ktere > znaji jen Seznam a iDnes a kdyz naplanuji neco na Centrum nebo Atlas, tak je > to pro ne mimoradny vykon pro klienta) - planuji podle zadani klienta > (cilova skupina, medialni chovani CS, cil kampane,...) a tak se muze stat, > ze plan obsahuje 60 serveru od 40 dodavatelu - pak je ale otazkou, zda-li to > za ty penize nedat na Seznam HP, kde oslovite "stejny ne-li vyssi" pocet > hlav z cilove skupiny i pres vysoky odpad > > pak tu jeste mate mediazastupitelstvi a pokud mate smlouvu o exkluzivnim > zastupovani jednim, tak se nedockate kampane od te druhe na trhu (leda ze by > to nakoupily pres medialku) > > > > -----Původní zpráva----- > Od: Jiri Pallas, Praha [mailto:jiri@pallas.cz] > Odesláno: 10. prosince 2002 9:08 > Komu: reklama@nawebu.cz > Předmět: RE: všichni 3 > > > Nemyslite, ze dulezitejsi nez "osobni setkani a jednani" je to aby medialka > vyhledala zakaznikovi co nejlepsi umisteni reklamy za jeho penize? Jestli > toho dosahne tim, ze sporada zadarmo desaty obed v lepsi restauraci se > zastupcem firmy, kterou pravidelne prodava a nebo obetuje cas na to aby se > rozhledl po internetu a zjistil, ze existuje levnejsi alternativa, je dano k > uvaze navstevnikum teto konference. Signaly - to je dobra pripominka. I ta > medialka dostala signaly a spolu s nimi zakaznikovy penize....ani nemusim > koukat do prirucek abych uhodl, ze za ne chce zakaznik maximalni uzitek a ne > umisteni podle toho s kym medialka stoluje. > Tim nechci rici, ze tri operatori soucasne na HP Centra jsou spatne. Treba > bylo cilem otupit reklamu konkurence. > > > Jiri Pallas > > -----Original Message----- > From: Garp [mailto:garp@softhome.net] > Sent: Monday, December 09, 2002 11:40 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: RE: všichni 3 > > > No vam nekdo slapl na kuri oko. > > Ze se reklama hodi frantovi nez panu XYZ je prece logicke - od ceho jsou > osobni setkani a jednani?? > > Podsouvat medialkam, ze vyuzivaji ze "klient neni internetove tak na vysi" - > no to snad jde jednou, dvakrat, ale stavet na tom? No to je renonc ne? > > Jako vsude plati ze nekdo proste ma a nekdo nema. A hranice je asi obcas > dosti prikra (chcete-li drasticka). > > Byt vama, tak honem zanorim nos do prirucek o sprave zakazniku a > zkonttroluju prani a signali drivejsich zakazniku. Treba zlaty dul je tam, > jen vam jaksi usel pod rukama. > > garp > > > --- > Odchozí zpráva neobsahuje viry. > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). > Verze: 6.0.393 / Virová báze: 223 - datum vydání: 30.9.2002 > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Mate radi reklamu? Nebo ji nesnasite? http://www.vajicko.cz > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > --- > Příchozí zpráva neobsahuje viry. > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). > Verze: 6.0.427 / Virová báze: 240 - datum vydání: 6.12.2002 > > > --- > Odchozí zpráva neobsahuje viry. > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). > Verze: 6.0.427 / Virová báze: 240 - datum vydání: 6.12.2002 > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Jak si vybrat remeslnika a nenaletet? http://www.stavocentrum.cz > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > --- > Příchozí zpráva neobsahuje viry. > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). > Verze: 6.0.393 / Virová báze: 223 - datum vydání: 30.9.2002 > > --- > Odchozí zpráva neobsahuje viry. > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). > Verze: 6.0.393 / Virová báze: 223 - datum vydání: 30.9.2002 > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Vse, co potrebujete vedet o ceskem Internetu. http://www.lupa.cz > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 12. 2002, 10:12 CET