Re: reklama na mobilmanii

From: Martin Bartoň (martin@cdr.cz)
Date: 03. 12. 2002, 11:15 CET


Mne  by  spise  zajimalo,  jak  je  mozne,  ze  takovou vec iDot vubec
dopusti.

Přeji hezky den.

Martin Barton
CD-R server s.r.o.
http://www.cdr.cz
http://www.freemusic.cz

Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.cz

> V iDotu se pravidelni ctenari jmenuji active unique visitors (v mesicnim pohledu jsou to ti, co udelaji aspon 5 visits). iDot rovnez uvadi View Time Spent, coz je s jistou nepresnosti celkovy cas
> na webu straveny. Tj. soucasna mereni ZOHLEDNUJI pravidelne a nahodne ctenare.

> BTW proc mate v iDotu jen nicnerikajici pack cpress.cz, a ne jednotlive servery, ktere se v nem schovavaji? Nebyl jste to nahodou vy, kdo v teto konferenci brojil proti zatajovani navstevnosti
> homepagi u portalu v iDotu?

> Jirka Lahvicka, jirka@lahvicka.cz

>> -----Original Message-----
>> From: Hlavenka Jiri [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] 
>> Sent: Tuesday, December 03, 2002 10:19 AM
>> To: reklama@nawebu.cz
>> Subject: Re: reklama na mobilmanii

>> Ale možná by bylo lepší se vrátit k více "on-topic" tématům. 
>> Dnes používaná
>> měření návštěvnosti webů nejsou dobrá. Nezohledňují 
>> pravidelné a náhodné
>> čtenáře - čtenář, který navštěvuje dané médium denně a stráví 
>> na něm hodinu
>> je v číslech zastoupen jako "1 kus", stejně jako ten, který 
>> webem omylem
>> proletí na základě nějakého polofalešného banneru. Co s tím?
>> 
>> 

> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Proniknete do sveta kapesnich pocitacu. http://www.palmserver.cz
> -------------------------------------------------------------------------

> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 03. 12. 2002, 11:15 CET