Re: reklama na mobilmanii

From: David Weil (david@weil.cz)
Date: 02. 12. 2002, 19:55 CET


2. prosince 2002, 19:33:33, Martin Bartoň:

> Nyni  se priznam, ze nerozumim. V tom inzeratu ctu prave toto sdeleni,



no já odpovídal na první hlavenkův mail, ne na vás... stačilo kouknout
na záhlaví:

2. prosince 2002, 17:31:54, Hlavenka Jiri:



váš mail je tedy trochu mimo mísu. v obecné rovině s vámi souhlasím,
ale pište tu reakci na někoho jiného a ne na mne. díky.

raději tedy zopakuji svůj mail a pro jistotu přidám i oslovení, aby
mohl každý poznat, komu to bylo směřováno. příště budu pečlivější.


*****
2. prosince 2002, 17:31:54, Hlavenka Jiri:

> vysvětlete prosím ostatním, co je bulvárního na sdělení "Nejrychlejší
> zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu", které je
> předmětem reklamy.

pane Hlavenko, nezáleží jen na obsahu, ale i na formě.

dejte burzovním zprávám čtyřpalcové titulky, text pište
dvanáctibodovým písmem tak dvě tři na stránku a ještě s velkou fotkou.
Wallstreet Journalu konkurovat nebudete ;)


tím nijak nehodnotím reklamu, ani Váš vstup. Pouze zdůrazňuji, abyste
nevytrhával jen jedinou věc z kontextu mnoha dalších - to je zvykem
bulvárních novinářů, není-liž pravda...

-- 
 David Weil
 david@weil.cz

...
Ekologicky šetrný výrobek! Odesláno na 100% recyklovaných elektronech.

The Bat! 1.61
Windows XP 5.1.2600 Service Pack 1



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 02. 12. 2002, 19:56 CET