Re: reklama na mobilmanii

From: Martin Bartoň (martin@cdr.cz)
Date: 02. 12. 2002, 19:33 CET


Nyni  se priznam, ze nerozumim. V tom inzeratu ctu prave toto sdeleni,
ktere  jsem  uvedl.  Ja  si  myslim  (vim)  ze to neni pravda. Co tedy
vytruji z ceho? Prosim objasnete mi to.
Nerad bych tu pana Hlavenku narknul z neceho, co neni pravda.
Co myslite tou formou? Velikost pisma? To asi ne.
Ja  ani  nerikam,  ze se chci s Zive soudit. Ale tato konfera je preci
prave  o  tom,  o reklame. Je tedy eticke uvadet takove texty do svych
upoutavek?  Ja  myslim,  ze  je  to  prinejmensim velmi sporne mozna i
nesportovni.
Prosim podivejte se na obsah zive.cz a technet.cz nebo svethradware.cz
(nebo nas ;-) a reknete mi, ktery z tech WEBu ma nejrychlejsi zprávy,
testy,  zajímavosti  ze světa počítačů a Internetu? Je to Zive? Jestli
ano, pak se urcite omluvim.
Me  je  jasne,  ze  takove  formulace obcas pouziva kazdy, otazkou je,
jestli uz neni cas se proti tomu treba uz i ohradit. Prece jen jde jen
o penize, ze.
Na toto tema by zde mohli mluvit i dalsi ucastnici konfery, predevsim
z rad reklamek. Dovolili by si treba pustit banner a napisem "Vitana ma
nejlepsi  gulasovou  polevku", aniz by vedeli, ze Maggy na ne hned hodi
zalobu?

(za  pouziti  nazvu  firem  Vitana i Maggy se predem omlouvam, nemam s
nimi  nic  spolecneho,  ani  s  jejich  medialnim  zastupovanim, byly
uvedeny ciste jen pro ilustraci!)

> 2. prosince 2002, 17:31:54, Hlavenka Jiri:

>> vysvětlete prosím ostatním, co je bulvárního na sdělení "Nejrychlejší
>> zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu", které je
>> předmětem reklamy.

> nezáleží jen na obsahu, ale i na formě.

> dejte burzovním zprávám čtyřpalcové titulky, text pište
> dvanáctibodovým písmem tak dvě tři na stránku a ještě s velkou fotkou.
> Wallstreet Journalu konkurovat nebudete ;)


> tím nijak nehodnotím reklamu, ani Váš vstup. Pouze zdůrazňuji, abyste
> nevytrhával jen jedinou věc z kontextu mnoha dalších - to je zvykem
> bulvárních novinářů, není-liž pravda...



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 02. 12. 2002, 19:33 CET