Nyni se priznam, ze nerozumim. V tom inzeratu ctu prave toto sdeleni, ktere jsem uvedl. Ja si myslim (vim) ze to neni pravda. Co tedy vytruji z ceho? Prosim objasnete mi to. Nerad bych tu pana Hlavenku narknul z neceho, co neni pravda. Co myslite tou formou? Velikost pisma? To asi ne. Ja ani nerikam, ze se chci s Zive soudit. Ale tato konfera je preci prave o tom, o reklame. Je tedy eticke uvadet takove texty do svych upoutavek? Ja myslim, ze je to prinejmensim velmi sporne mozna i nesportovni. Prosim podivejte se na obsah zive.cz a technet.cz nebo svethradware.cz (nebo nas ;-) a reknete mi, ktery z tech WEBu ma nejrychlejsi zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu? Je to Zive? Jestli ano, pak se urcite omluvim. Me je jasne, ze takove formulace obcas pouziva kazdy, otazkou je, jestli uz neni cas se proti tomu treba uz i ohradit. Prece jen jde jen o penize, ze. Na toto tema by zde mohli mluvit i dalsi ucastnici konfery, predevsim z rad reklamek. Dovolili by si treba pustit banner a napisem "Vitana ma nejlepsi gulasovou polevku", aniz by vedeli, ze Maggy na ne hned hodi zalobu? (za pouziti nazvu firem Vitana i Maggy se predem omlouvam, nemam s nimi nic spolecneho, ani s jejich medialnim zastupovanim, byly uvedeny ciste jen pro ilustraci!) > 2. prosince 2002, 17:31:54, Hlavenka Jiri: >> vysvětlete prosím ostatním, co je bulvárního na sdělení "Nejrychlejší >> zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu", které je >> předmětem reklamy. > nezáleží jen na obsahu, ale i na formě. > dejte burzovním zprávám čtyřpalcové titulky, text pište > dvanáctibodovým písmem tak dvě tři na stránku a ještě s velkou fotkou. > Wallstreet Journalu konkurovat nebudete ;) > tím nijak nehodnotím reklamu, ani Váš vstup. Pouze zdůrazňuji, abyste > nevytrhával jen jedinou věc z kontextu mnoha dalších - to je zvykem > bulvárních novinářů, není-liž pravda...
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 02. 12. 2002, 19:33 CET