Jako cast verejnosti to vidim takhle: Zive se snazi urvat bulvarni ctenare Blesku a spol., stejne jako se treba tistene Pravo snazi svymi pocitacovimi prilohami ukousnout neco z kolace IT casopisu. Logicka snaha o preziti a dobre hospodarske vysledky, bohuzel i za cenu, kterou by nektera media nebyla ochotna akceptovat. Predpokladam, ze Zive.cz pribydou inzerenti hledajici svou cilovku typickou pro Blesku a ti co tam doposud inzerovali pro zcela jine skupiny lidi zacnou hledat jine magaziny. V Cesku se zda, ze ma bulvar na ruzich ustlano (dle pomeru ctenosti Blesku a MF Dnes), a pokud to vede i k vyssim inzertnim prijmum, pujdou nekteri i touto cestou. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "David Bures" <bures@web.de> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Monday, December 02, 2002 4:32 PM Subject: Re: reklama na mobilmanii no odpovedel jste spravne, zajimal me nazor a ten jste rekl :) nazor mam podobny, ale zajimaly me reakce verejnosti ..
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 02. 12. 2002, 17:19 CET