Re: reklama na mobilmanii

From: nokia@logo4u.cz
Date: 02. 12. 2002, 17:19 CET


Jako cast verejnosti to vidim takhle: Zive se snazi urvat bulvarni ctenare
Blesku a spol., stejne jako se treba tistene Pravo snazi svymi pocitacovimi
prilohami ukousnout neco z kolace IT casopisu. Logicka snaha o preziti a
dobre hospodarske vysledky, bohuzel i za cenu, kterou by nektera media
nebyla ochotna akceptovat.
Predpokladam, ze Zive.cz pribydou inzerenti hledajici svou cilovku typickou
pro Blesku a ti co tam doposud inzerovali pro zcela jine skupiny lidi zacnou
hledat jine magaziny.
V Cesku se zda, ze ma bulvar na ruzich ustlano (dle pomeru ctenosti Blesku a
MF Dnes), a pokud to vede i k vyssim inzertnim prijmum, pujdou nekteri i
touto cestou.

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz




----- Original Message -----
From: "David Bures" <bures@web.de>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, December 02, 2002 4:32 PM
Subject: Re: reklama na mobilmanii


no odpovedel jste spravne, zajimal me nazor a ten jste rekl :)
nazor mam podobny, ale zajimaly me reakce verejnosti ..



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 02. 12. 2002, 17:19 CET