RE: Kreativita

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 26. 11. 2002, 10:13 CET


Zastavat se Seznamu je to posledni, k cemu jsem motivovany, ovsem nejak mi unika, kde je ten "ukradeny" napad... v obecnem formatu reklamy jiste ne, ten uz je na Seznamu okoukanejsi nez jinde bannery. V tom, ze nejaky objekt "prorazi" plochu monitoru? Pokud si vzpominam, tak tohle uz se pouzivalo v komiksech v dobe, kdy pocitace zabiraly celou mistnost, byt tam byl misto skla papir :-)
Jirka Lahvicka



> -----Original Message-----
> From: Rehak, Tomas [mailto:tomas.rehak@omd.cz] 
> Sent: Monday, November 25, 2002 5:33 PM
> To: 'reklama@nawebu.cz'
> Subject: Kreativita 
> 
> 
> Tak jsem se dnes při pohledu na homepage Seznamu vzpomněl na 
> kampaň pro
> X-cite. 
> Autoři banneru pro AAA Auto jistě tuší proč :o(.
> Nebo, že by Advertures a OMD Digital, prodali práva na tento nápad?
> ... spíš se nikdo neptal :o((((
> 
> Tomáš Řehák
> OMD Digital Director
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 26. 11. 2002, 10:14 CET