Zastavat se Seznamu je to posledni, k cemu jsem motivovany, ovsem nejak mi unika, kde je ten "ukradeny" napad... v obecnem formatu reklamy jiste ne, ten uz je na Seznamu okoukanejsi nez jinde bannery. V tom, ze nejaky objekt "prorazi" plochu monitoru? Pokud si vzpominam, tak tohle uz se pouzivalo v komiksech v dobe, kdy pocitace zabiraly celou mistnost, byt tam byl misto skla papir :-) Jirka Lahvicka > -----Original Message----- > From: Rehak, Tomas [mailto:tomas.rehak@omd.cz] > Sent: Monday, November 25, 2002 5:33 PM > To: 'reklama@nawebu.cz' > Subject: Kreativita > > > Tak jsem se dnes při pohledu na homepage Seznamu vzpomněl na > kampaň pro > X-cite. > Autoři banneru pro AAA Auto jistě tuší proč :o(. > Nebo, že by Advertures a OMD Digital, prodali práva na tento nápad? > ... spíš se nikdo neptal :o(((( > > Tomáš Řehák > OMD Digital Director >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 26. 11. 2002, 10:14 CET