Re: Kreativita

From: Ladislav Trpak (ladis@advertures.cz)
Date: 25. 11. 2002, 18:38 CET


Dobry podvecer,

zda se, ze jde o prvni z produktu nove avizovaneho kreativniho tymu 
Seznamu :). Z kreativniho pohledu ma IMHO ta reklama znacne rezervy, coz 
je ale obecne problem  reklamy AAA, tzn. je tak nejak delana na koleni, 
neprilis propracovana, zasadne bez vtipu (tedy kdysi jsem se pri reklame 
s Engem pobavil :) - nicmene ji nelze uprit relativne jasne sdeleni. A 
propos, nebylo by lepsi nechat to auto projet uplne - doslova prejet 
uzivatele?

Veskere dokazovani je stejne obtizne - na druhou stranu, kdyz uz nas 
nekdo kopiruje, tak to je take vyraz uznani ...
Pro srovnani snad nabidneme i puvodni variantu - 
http://lab.advertures.cz/frank/banner3

Jeste k tomu Seznamu - neni to tak trochu konflikt zajmu, kdyz medium 
produkuje reklamu (ve smyslu vytvareni)? Lze pak v ramci prodeje reklamy 
i  pozmenovat obsahy clanku, tak aby byl konkretni produkt co nejvice 
zvyrazen? Jak to napriklad bude se zneuzitim informaci, ktere ma medium 
(tj. Seznam) o ostatnich kampanich k dispozici, vcetne kreativnich 
podkladu a hlavne s predstihem? Nelze pak tyto informace poskytovat 
"svym" klientum? A jak je to se zneuzitim kodu nekoho jineho?

Jestli by se kazdy nemel zamerovat na to co umi a v ramci (nejen) 
internetoveho trhu by se pak jasne vymezily kompetence, coz by bylo 
dobre zejmena pro zadavatele? Ale to je asi prilis filozofickych otazek ...

Lada Trpak

:.: :.: :.: :.:
:.: :.: A Golden Drum with a silver beat: http://palicky.advertures.cz


Ina Koldová wrote:

>Take jsem na to dnes koukala  napadlo me totez...
>  
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 11. 2002, 18:24 CET