Zandl Patrick [SMTP:Patrick.Zandl@idnes.cz] napsal: > řekl bych, ze problem te jiné reklamy - > především vypisu vazanych na klicova > slova v kombinaci s textovou reklamou - > je ve skutecnosti, ze ji malokdo chce. Myslim, ze to je otazka vhodneho obchodniho modelu. Ve svete (Overture, Google AdWords) se reklama vazana na klicova slova prodava velmi casto jako PPC, tj. plati se za kliknuti, nikoli za zobrazeni. Oba vyse zminovane systemy si navic cenu nevymysleji, ale ponechavaji na "neviditelne ruce" trhu (formou drazby). Do tretice umoznuji inzerentovi nastavit nektera omezujici kriteria, napr. maximalni zaplacenou castku za urcitou dobu. Temito tremi vlastnostmi se tyto reklamni sluzby nejvic lisi od toho, co jsem zatim poznal u nas, tedy zejmena od prodeje klicovych slov nekterymi ceskymi portaly. Mimochodem, kdyz tvrdite, ze o tento typ reklamy u nas neni zajem, proc tolik ceskych subjektu inzeruje prostrednictvim Google AdWords (v cestine) a Overture (pro zahranici)? Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 11. 2002, 15:50 CET