Zdravim, Minuly tyden se tu zejména v reakci na MyWay portal diskutovala "jina reklama" kterou MyWay pouziva. Sam nemam agresivni reklamu nijak rad, ale řekl bych, ze problem te jiné reklamy - především vypisu vazanych na klicova slova v kombinaci s textovou reklamou - je ve skutecnosti, ze ji malokdo chce. Zatimco bannery a nejruznejsi reklamni formaty od nich odvozene uz firmy znaji, takovato reklama je téměř neznama a minimalne pouzivana (tato konference není meritko!). Prakticky priklad: zkusili jsme reklamu vazanou na klicove slovo nabidnout na mobil.cz. Funguje jak ve vyhledavani, tak i ve clancich: http://www.mobil.cz/search.html?dotaz=6210&vynechat=0&gram=altavista to je vyhledani clanku o telefonu Nokia 6210. Server to pozná a nabidne patricne zaplacene odkazy. Ovšem kdyby si je někdo zaplatil. Druhy priklad: clanek o telefonech Nokia: http://www.mobil.cz/mobilni_komunikace/mobilni_telefony/abecedni_prehled_mt/nokia/zmenafirmwarunokia6210010802.html Server podle klicoveho slova Nokia pozna tema a prida reklamu na naší knihu o telefonech Nokia... Takhle jsou tam jen nase vlastní odkazy. Pritom ani firmy, které jsou male a pro které je to smesna cena za inzerci, to moc nechteji... Spis vubec. Radeji si koupi banner, protože ten "je videt". A jste v bludnem kruhu. Nikdo to nechce = nikdo to nenabizi = nikdo to nechce. A zase vsechny skolit, presvedcovat atd??? hezky den, Patrick Zandl
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 25. 11. 2002, 14:24 CET