Takľe na základě toho, ľe dva ze tří portálů naprosto tají návątěvnost homepage (tj. není znám ani jediný údaj, ani přibliľný), VÍME, ľe 70% návątěvníků denně tyto homepage navątíví? Tady zřejmě vzniká nějaký nový vědní obor "získávání dat ze zatajených informací". Není také na místě se ptát, PROČ jsou tato čísla utajována? Zdravý rozum by napovídal, ľe pokud mě má zveřejnění nějaké informace v byznysu pomoci, tak to zveřejním; pokud mě to pomoci nemá, takto zatajím. Například: časopisy, které mají vysoký prodej, se nechávají veřejně auditovat , nebo» jim to pomůľe v inzerci. Časopisy, které nemají vysoký prodej, se nenechávají auditovat, protoľe by jim to v inzerci uąkodilo, a před svými inzerenty lľou - nadsazují náklad i mnohonásobně. > > -----Ursprungligt meddelande----- > Fran: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz] > Skickat: 21. listopadu 2002 9:15 > Till: reklama@nawebu.cz > Ämne: Kde inzerovat masove produkty > > Ze vsech navstevniku, kteri v dany den navstivi nektery z CZ serveru, > cca 70 % se podiva i na homepage Seznamu, Atlasu nebo Centra - jde o > cislo vypocitane z iDotu a i kdyz to je zatizene nejakymi nepresnostmi > (treba ze Seznam i Centrum taji navstevnost homepage :-), tak > podle me v > zasade spravne. V tydennim casovem horizontu (coz je jakasi > jednotka pri > planovani kampani) jde uz o 75-80 % zasazenych ze vsech navstevniku > internetu. > Jakykoliv produkt se proste vyplati propagovat jen na nekolika > nejnavstevovanejsich serverech, ktere oslovuji danou cilovou skupinu > (coz jsou v pripade masovych zalezitosti typu stavebni sporeni prave > portaly), pokud pridavate mensi servery, tak uz velka vetsina > navstevniku, ktere koupite, je duplicitnich. Pokud nekdo chce oslovit > aktivnejsi uzivatele mobilu, tak pri existujicim pomeru > navstevnosti da > reklamu na mobil.cz a mobilmanii atd. Pokud kampan probiha > zaroven treba > i v tisku, tim spise plati vyse uvedene zavery. > Existuje jediny zaruceny recept na ziskani reklamy - byt > nejnavstevovanejsi (i ti na 2. a 3. miste uz maji nevyhodu) v oblasti, > ktera je atraktivni pro inzerenty. > JL ----------------------------------------------------------- reklama ----- Mame software, ktery potrebujete. http://www.slunecnice.cz ------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 21. 11. 2002, 10:20 CET