RE: Kde inzerovat masove produkty

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 21. 11. 2002, 09:52 CET


Napsal jsem, jak se to vyplati delat (samozrejme za predpokladu zhruba stejne cenove hladiny odpovidajicich reklamnich produktu v danem segmentu), coz samozrejme neznamena, ze se tak deje VZDY. Ovsem v dlouhem obdobi ty subjekty, ktere se nechovaji optimalne, opousti trh. Pro cesky internet mi to pripada ovsem relevantni, napriklad pro Seznamku.cz a navazne projekty urcite :-).
JL

> -----Original Message-----
> From: jiri pallas [mailto:jiri@pallas.cz] 
> Sent: Thursday, November 21, 2002 9:50 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: SV: Kde inzerovat masove produkty
> 
> 
> Tomu zaveru neverite doufam ani vy sam. Mel jsem tu cest sledovat na
> strane velkeho zakaznika pokusy agentur o umisteni reklamy na mista
> uplne jina. To se samozrejme netyka jenom interneru.
> Jiri Pallas
> 
> 
> -----Ursprungligt meddelande-----
> Fran: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz] 
> Skickat: 21. listopadu 2002 9:15
> Till: reklama@nawebu.cz
> Ämne: Kde inzerovat masove produkty
> 
> Ze vsech navstevniku, kteri v dany den navstivi nektery z CZ serveru,
> cca 70 % se podiva i na homepage Seznamu, Atlasu nebo Centra - jde o
> cislo vypocitane z iDotu a i kdyz to je zatizene nejakymi nepresnostmi
> (treba ze Seznam i Centrum taji navstevnost homepage :-), tak 
> podle me v
> zasade spravne. V tydennim casovem horizontu (coz je jakasi 
> jednotka pri
> planovani kampani) jde uz o 75-80 % zasazenych ze vsech navstevniku
> internetu.
> Jakykoliv produkt se proste vyplati propagovat jen na nekolika
> nejnavstevovanejsich serverech, ktere oslovuji danou cilovou skupinu
> (coz jsou v pripade masovych zalezitosti typu stavebni sporeni prave
> portaly), pokud pridavate mensi servery, tak uz velka vetsina
> navstevniku, ktere koupite, je duplicitnich. Pokud nekdo chce oslovit
> aktivnejsi uzivatele mobilu, tak pri existujicim pomeru 
> navstevnosti da
> reklamu na mobil.cz a mobilmanii atd. Pokud kampan probiha 
> zaroven treba
> i v tisku, tim spise plati vyse uvedene zavery.
> Existuje jediny zaruceny recept na ziskani reklamy - byt
> nejnavstevovanejsi (i ti na 2. a 3. miste uz maji nevyhodu) v oblasti,
> ktera je atraktivni pro inzerenty.
> JL



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 21. 11. 2002, 09:53 CET