Napsal jsem, jak se to vyplati delat (samozrejme za predpokladu zhruba stejne cenove hladiny odpovidajicich reklamnich produktu v danem segmentu), coz samozrejme neznamena, ze se tak deje VZDY. Ovsem v dlouhem obdobi ty subjekty, ktere se nechovaji optimalne, opousti trh. Pro cesky internet mi to pripada ovsem relevantni, napriklad pro Seznamku.cz a navazne projekty urcite :-). JL > -----Original Message----- > From: jiri pallas [mailto:jiri@pallas.cz] > Sent: Thursday, November 21, 2002 9:50 AM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: SV: Kde inzerovat masove produkty > > > Tomu zaveru neverite doufam ani vy sam. Mel jsem tu cest sledovat na > strane velkeho zakaznika pokusy agentur o umisteni reklamy na mista > uplne jina. To se samozrejme netyka jenom interneru. > Jiri Pallas > > > -----Ursprungligt meddelande----- > Fran: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz] > Skickat: 21. listopadu 2002 9:15 > Till: reklama@nawebu.cz > Ämne: Kde inzerovat masove produkty > > Ze vsech navstevniku, kteri v dany den navstivi nektery z CZ serveru, > cca 70 % se podiva i na homepage Seznamu, Atlasu nebo Centra - jde o > cislo vypocitane z iDotu a i kdyz to je zatizene nejakymi nepresnostmi > (treba ze Seznam i Centrum taji navstevnost homepage :-), tak > podle me v > zasade spravne. V tydennim casovem horizontu (coz je jakasi > jednotka pri > planovani kampani) jde uz o 75-80 % zasazenych ze vsech navstevniku > internetu. > Jakykoliv produkt se proste vyplati propagovat jen na nekolika > nejnavstevovanejsich serverech, ktere oslovuji danou cilovou skupinu > (coz jsou v pripade masovych zalezitosti typu stavebni sporeni prave > portaly), pokud pridavate mensi servery, tak uz velka vetsina > navstevniku, ktere koupite, je duplicitnich. Pokud nekdo chce oslovit > aktivnejsi uzivatele mobilu, tak pri existujicim pomeru > navstevnosti da > reklamu na mobil.cz a mobilmanii atd. Pokud kampan probiha > zaroven treba > i v tisku, tim spise plati vyse uvedene zavery. > Existuje jediny zaruceny recept na ziskani reklamy - byt > nejnavstevovanejsi (i ti na 2. a 3. miste uz maji nevyhodu) v oblasti, > ktera je atraktivni pro inzerenty. > JL
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 21. 11. 2002, 09:53 CET