Re: respektování prostoru klienta

From: nokia@logo4u.cz
Date: 20. 11. 2002, 23:08 CET


Jaka kultura? Jestlize mi server dlouhodobe nevychazi vstric v mych
standardnich a beznych pozadavcich, tak u nej neinzeruji a je to, ne?
Reknete mi, ktery cesky web (na kterem bezi placena inzerce) je svym
slozenim ctenaru naprosto unikatni a nenahraditelny?
Jestlize je tech 5% serveru u kterych se v Cesku placene inzeruje
neochotnych a strka na jednu stranu s Vasi reklamou i konkurencni firmy
(nebo dokonce prekryva Vase reklamy formatem konkurence, jak lze take
videt!), tak se jiste lze obratit na nekoho z onech zbyvajicich 95% vytvorit
si onu "kulturu" sam ....

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz




----- Original Message -----
From: "Rehak, Tomas" <tomas.rehak@omd.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, November 20, 2002 12:51 PM
Subject: respektování prostoru klienta


Jsem rád, že nejste dogmatik :o))
Takto vylíčená spíše smysl mít vždy nemusí, souhlas :o)).
Bezděky jste mě přivedl na věcný problém, který bychom na trhu
měli začít řešit: "respektování prostoru klienta".
Je to (v jiných mediatypech poměrně běžný) přístup k umísťování reklamy
v médiu tak, aby konkurenční operátoři, banky, pojišťovny nebyly například
na téže či protilehlé straně, v jednom reklamním bloku nebo alespoň ne hned
za sebou.
Všímejte si jak mizerně vychází kultura internetu ve srovnání s tiskem i TV
:o((

Líbilo se mi, jak jste mluvil o nepsané dohodě mezi divákem webu a webem.
Ptám se tedy odborného fóra: Neměla by i média udržovat podobnou (klidně
nepsanou)dohodu se svými klienty?

Neříkám, že to problém "přeplácanosti" samo vyřeší... nad tím se musí
zamyslet každý mediaplanner sám, zda chce kupovat pozice zatížené tolika
jinými šumy a podněty.
Ale souvisí to :o))



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 20. 11. 2002, 23:09 CET