Jaka kultura? Jestlize mi server dlouhodobe nevychazi vstric v mych standardnich a beznych pozadavcich, tak u nej neinzeruji a je to, ne? Reknete mi, ktery cesky web (na kterem bezi placena inzerce) je svym slozenim ctenaru naprosto unikatni a nenahraditelny? Jestlize je tech 5% serveru u kterych se v Cesku placene inzeruje neochotnych a strka na jednu stranu s Vasi reklamou i konkurencni firmy (nebo dokonce prekryva Vase reklamy formatem konkurence, jak lze take videt!), tak se jiste lze obratit na nekoho z onech zbyvajicich 95% vytvorit si onu "kulturu" sam .... Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Rehak, Tomas" <tomas.rehak@omd.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, November 20, 2002 12:51 PM Subject: respektování prostoru klienta Jsem rád, že nejste dogmatik :o)) Takto vylíčená spíše smysl mít vždy nemusí, souhlas :o)). Bezděky jste mě přivedl na věcný problém, který bychom na trhu měli začít řešit: "respektování prostoru klienta". Je to (v jiných mediatypech poměrně běžný) přístup k umísťování reklamy v médiu tak, aby konkurenční operátoři, banky, pojišťovny nebyly například na téže či protilehlé straně, v jednom reklamním bloku nebo alespoň ne hned za sebou. Všímejte si jak mizerně vychází kultura internetu ve srovnání s tiskem i TV :o(( Líbilo se mi, jak jste mluvil o nepsané dohodě mezi divákem webu a webem. Ptám se tedy odborného fóra: Neměla by i média udržovat podobnou (klidně nepsanou)dohodu se svými klienty? Neříkám, že to problém "přeplácanosti" samo vyřeší... nad tím se musí zamyslet každý mediaplanner sám, zda chce kupovat pozice zatížené tolika jinými šumy a podněty. Ale souvisí to :o))
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 20. 11. 2002, 23:09 CET